A presó la xica detinguda per la mort dels seus dos fills acabats de nàixer en Elx

El jutjat d’Instrucció número 1 d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a la xica detinguda dijous passat per la mort dels seus dos bebés acabats de nàixer. La mare està investigada per dos delictes d’assassinat.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) este dilluns, la detinguda va passar ahir diumenge a la disposició de la titular del Jutjat d’Instrucció 1 d’Elx, que va decretar el seu ingrés en la presó.

 

La xica està investigada en una causa oberta per dos delictes d’assassinat, sense perjudici d’una altra qualificació posterior. La mateixa titular del jutjat, en funcions de guàrdia, va rebre dijous passat un avís de l’Hospital del Vinalopó en el que s’alertava de la mort dels bebés, després de l’ingrés de la sospitosa. La jutgessa va oficiar a la Policia per a que acudira al centre hospitalari i eixie mateix dia va procedir a l’alçament dels cadàvers dels menors.

 

Portava l’embaràs en secret

Pel que pareix, la dona va donar a llum en el bany de casa de sos pares sobre les 17.30 hores del dijous. Presumptament, havia mantingut en secret l’embaràs i es va tancar en el bany, a on va donar a llum als bebés.

 

La dona va estar unes dos hores tancada i va acabar perdent el coneixement, després del part, per la forta pèrdua de sang que va patir. Va ser en eixe moment quan els pares van conseguir entrar en el bany i se’ls van endur al centre sanitari. El departament de Ginecologia del centre va ser el que va avisar a la Policia que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.