14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

A presó la xica detinguda per la mort dels seus dos fills acabats de nàixer en Elx

El jutjat d’Instrucció número 1 d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a la xica detinguda dijous passat per la mort dels seus dos bebés acabats de nàixer. La mare està investigada per dos delictes d’assassinat.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) este dilluns, la detinguda va passar ahir diumenge a la disposició de la titular del Jutjat d’Instrucció 1 d’Elx, que va decretar el seu ingrés en la presó.

 

La xica està investigada en una causa oberta per dos delictes d’assassinat, sense perjudici d’una altra qualificació posterior. La mateixa titular del jutjat, en funcions de guàrdia, va rebre dijous passat un avís de l’Hospital del Vinalopó en el que s’alertava de la mort dels bebés, després de l’ingrés de la sospitosa. La jutgessa va oficiar a la Policia per a que acudira al centre hospitalari i eixie mateix dia va procedir a l’alçament dels cadàvers dels menors.

 

Portava l’embaràs en secret

Pel que pareix, la dona va donar a llum en el bany de casa de sos pares sobre les 17.30 hores del dijous. Presumptament, havia mantingut en secret l’embaràs i es va tancar en el bany, a on va donar a llum als bebés.

 

La dona va estar unes dos hores tancada i va acabar perdent el coneixement, després del part, per la forta pèrdua de sang que va patir. Va ser en eixe moment quan els pares van conseguir entrar en el bany i se’ls van endur al centre sanitari. El departament de Ginecologia del centre va ser el que va avisar a la Policia que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.