A presó la xica detinguda per la mort dels seus dos fills acabats de nàixer en Elx

El jutjat d’Instrucció número 1 d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a la xica detinguda dijous passat per la mort dels seus dos bebés acabats de nàixer. La mare està investigada per dos delictes d’assassinat.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) este dilluns, la detinguda va passar ahir diumenge a la disposició de la titular del Jutjat d’Instrucció 1 d’Elx, que va decretar el seu ingrés en la presó.

 

La xica està investigada en una causa oberta per dos delictes d’assassinat, sense perjudici d’una altra qualificació posterior. La mateixa titular del jutjat, en funcions de guàrdia, va rebre dijous passat un avís de l’Hospital del Vinalopó en el que s’alertava de la mort dels bebés, després de l’ingrés de la sospitosa. La jutgessa va oficiar a la Policia per a que acudira al centre hospitalari i eixie mateix dia va procedir a l’alçament dels cadàvers dels menors.

 

Portava l’embaràs en secret

Pel que pareix, la dona va donar a llum en el bany de casa de sos pares sobre les 17.30 hores del dijous. Presumptament, havia mantingut en secret l’embaràs i es va tancar en el bany, a on va donar a llum als bebés.

 

La dona va estar unes dos hores tancada i va acabar perdent el coneixement, després del part, per la forta pèrdua de sang que va patir. Va ser en eixe moment quan els pares van conseguir entrar en el bany i se’ls van endur al centre sanitari. El departament de Ginecologia del centre va ser el que va avisar a la Policia que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.