A presó la xica detinguda per la mort dels seus dos fills acabats de nàixer en Elx

El jutjat d’Instrucció número 1 d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a la xica detinguda dijous passat per la mort dels seus dos bebés acabats de nàixer. La mare està investigada per dos delictes d’assassinat.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) este dilluns, la detinguda va passar ahir diumenge a la disposició de la titular del Jutjat d’Instrucció 1 d’Elx, que va decretar el seu ingrés en la presó.

 

La xica està investigada en una causa oberta per dos delictes d’assassinat, sense perjudici d’una altra qualificació posterior. La mateixa titular del jutjat, en funcions de guàrdia, va rebre dijous passat un avís de l’Hospital del Vinalopó en el que s’alertava de la mort dels bebés, després de l’ingrés de la sospitosa. La jutgessa va oficiar a la Policia per a que acudira al centre hospitalari i eixie mateix dia va procedir a l’alçament dels cadàvers dels menors.

 

Portava l’embaràs en secret

Pel que pareix, la dona va donar a llum en el bany de casa de sos pares sobre les 17.30 hores del dijous. Presumptament, havia mantingut en secret l’embaràs i es va tancar en el bany, a on va donar a llum als bebés.

 

La dona va estar unes dos hores tancada i va acabar perdent el coneixement, després del part, per la forta pèrdua de sang que va patir. Va ser en eixe moment quan els pares van conseguir entrar en el bany i se’ls van endur al centre sanitari. El departament de Ginecologia del centre va ser el que va avisar a la Policia que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.