A presó la xica detinguda per la mort dels seus dos fills acabats de nàixer en Elx

El jutjat d’Instrucció número 1 d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a la xica detinguda dijous passat per la mort dels seus dos bebés acabats de nàixer. La mare està investigada per dos delictes d’assassinat.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) este dilluns, la detinguda va passar ahir diumenge a la disposició de la titular del Jutjat d’Instrucció 1 d’Elx, que va decretar el seu ingrés en la presó.

 

La xica està investigada en una causa oberta per dos delictes d’assassinat, sense perjudici d’una altra qualificació posterior. La mateixa titular del jutjat, en funcions de guàrdia, va rebre dijous passat un avís de l’Hospital del Vinalopó en el que s’alertava de la mort dels bebés, després de l’ingrés de la sospitosa. La jutgessa va oficiar a la Policia per a que acudira al centre hospitalari i eixie mateix dia va procedir a l’alçament dels cadàvers dels menors.

 

Portava l’embaràs en secret

Pel que pareix, la dona va donar a llum en el bany de casa de sos pares sobre les 17.30 hores del dijous. Presumptament, havia mantingut en secret l’embaràs i es va tancar en el bany, a on va donar a llum als bebés.

 

La dona va estar unes dos hores tancada i va acabar perdent el coneixement, després del part, per la forta pèrdua de sang que va patir. Va ser en eixe moment quan els pares van conseguir entrar en el bany i se’ls van endur al centre sanitari. El departament de Ginecologia del centre va ser el que va avisar a la Policia que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.

Avis roig per calor extrema en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València i al nord d’Alacant per temperatures de fins a 44 graus, amb altres zones de la Comunitat Valenciana en nivell taronja i groc.

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.