Detinguda en Elx després de donar a llum a 2 bebés, que arribaren morts a l’hospital

HOSPITAL VINALOPÓ

Els bebés van arribar morts a l’Hospital del Vinalopó | Google Maps

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), a una xica, d’uns 30 anys, de nacionalitat espanyola, que este dijous de vesprada va donar a llum en el bany de casa de sos pares a dos bebés que van arribar ja morts a l’Hospital del Vinalopó.

 

Segons han informat fonts de la investigació, la Policia està a l’espera de conéixer el resultat de l’autòpsia per a determinar la causa exacta de la mort dels bebés.

 

Els fets es van produir sobre les 17.30 hores d’este dijous quan la xica, que presumptament havia mantingut en secret l’embaràs, es va tancar en el bany de casa de sos pares, a on va donar a llum als bebés.

 

La jove va estar unes dos hores tancada en el bany i va acabar perdent el coneixement després del part per la forta pèrdua de sang que va patir. Va ser en eixe moment quan els pares van conseguir entrar en el bany i se’ls van emportar al centre sanitari. El departament de Ginecologia del centre va ser el que va avisar a la Policia que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU