Detinguda en Elx després de donar a llum a 2 bebés, que arribaren morts a l’hospital

HOSPITAL VINALOPÓ

Els bebés van arribar morts a l’Hospital del Vinalopó | Google Maps

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), a una xica, d’uns 30 anys, de nacionalitat espanyola, que este dijous de vesprada va donar a llum en el bany de casa de sos pares a dos bebés que van arribar ja morts a l’Hospital del Vinalopó.

 

Segons han informat fonts de la investigació, la Policia està a l’espera de conéixer el resultat de l’autòpsia per a determinar la causa exacta de la mort dels bebés.

 

Els fets es van produir sobre les 17.30 hores d’este dijous quan la xica, que presumptament havia mantingut en secret l’embaràs, es va tancar en el bany de casa de sos pares, a on va donar a llum als bebés.

 

La jove va estar unes dos hores tancada en el bany i va acabar perdent el coneixement després del part per la forta pèrdua de sang que va patir. Va ser en eixe moment quan els pares van conseguir entrar en el bany i se’ls van emportar al centre sanitari. El departament de Ginecologia del centre va ser el que va avisar a la Policia que s’ha fet càrrec de la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.