Assassina als seus tres fills, un d’ells un bebé de 7 mesos

Peus

Un dels fills només tenia 7 mesos | Pixabay

 

Este dilluns passat, en Phoenix, en els Estats Units, Rachel Henry, de 22 anys, ha assassinat als seus tres fills després d’asfixiar-los. Una cridada anònima va avisar a la policia per a que anaren fins al lloc dels fets. Les víctimes eren un bebé de només 7 mesos, una xiqueta d’1 any i un xiquet de 3 anys, que estaven jugant amb ella en eixe moment.

 

La mare, que ha confessat el crim un dia després, va ofegar primer a la filla d’1 any en tapar-li la boca i el nas amb la mà i després es va ficar damunt del xiquet també per a asfixiar-lo. Al seu bebé de 7 mesos, després de donar-li el biberó, el va matar. Amb sang freda, va ficar els cossos damunt del sofà, simulant que dormien. L’assassina ha confessat que els ha matat mentres els cantava cançons.

 

La policia ha obert una investigació i, segons pareix, la xica hauria patit un trauma quan va morir sa mare l’any 2018 i s’havia tornat addicta a la metamfetamina. Després de la mort, se li va retirar la custòdia per maltractaments, però fa poc la va tornar a recuperar i ha aprofitat per a assassinar als seus fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.