Assassina als seus tres fills, un d’ells un bebé de 7 mesos

Peus

Un dels fills només tenia 7 mesos | Pixabay

 

Este dilluns passat, en Phoenix, en els Estats Units, Rachel Henry, de 22 anys, ha assassinat als seus tres fills després d’asfixiar-los. Una cridada anònima va avisar a la policia per a que anaren fins al lloc dels fets. Les víctimes eren un bebé de només 7 mesos, una xiqueta d’1 any i un xiquet de 3 anys, que estaven jugant amb ella en eixe moment.

 

La mare, que ha confessat el crim un dia després, va ofegar primer a la filla d’1 any en tapar-li la boca i el nas amb la mà i després es va ficar damunt del xiquet també per a asfixiar-lo. Al seu bebé de 7 mesos, després de donar-li el biberó, el va matar. Amb sang freda, va ficar els cossos damunt del sofà, simulant que dormien. L’assassina ha confessat que els ha matat mentres els cantava cançons.

 

La policia ha obert una investigació i, segons pareix, la xica hauria patit un trauma quan va morir sa mare l’any 2018 i s’havia tornat addicta a la metamfetamina. Després de la mort, se li va retirar la custòdia per maltractaments, però fa poc la va tornar a recuperar i ha aprofitat per a assassinar als seus fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.