20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Assassina als seus tres fills, un d’ells un bebé de 7 mesos

Peus

Un dels fills només tenia 7 mesos | Pixabay

 

Este dilluns passat, en Phoenix, en els Estats Units, Rachel Henry, de 22 anys, ha assassinat als seus tres fills després d’asfixiar-los. Una cridada anònima va avisar a la policia per a que anaren fins al lloc dels fets. Les víctimes eren un bebé de només 7 mesos, una xiqueta d’1 any i un xiquet de 3 anys, que estaven jugant amb ella en eixe moment.

 

La mare, que ha confessat el crim un dia després, va ofegar primer a la filla d’1 any en tapar-li la boca i el nas amb la mà i després es va ficar damunt del xiquet també per a asfixiar-lo. Al seu bebé de 7 mesos, després de donar-li el biberó, el va matar. Amb sang freda, va ficar els cossos damunt del sofà, simulant que dormien. L’assassina ha confessat que els ha matat mentres els cantava cançons.

 

La policia ha obert una investigació i, segons pareix, la xica hauria patit un trauma quan va morir sa mare l’any 2018 i s’havia tornat addicta a la metamfetamina. Després de la mort, se li va retirar la custòdia per maltractaments, però fa poc la va tornar a recuperar i ha aprofitat per a assassinar als seus fills.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.

La Generalitat informa la jutgessa d’Alacant d’ocupants no adjudicataris en vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La Generalitat ha traslladat al jutjat que investiga les VPP de la Platja de Sant Joan que hi ha empadronats que no van ser adjudicataris. L'encreuament de dades amb els visats ja està en mans de la magistrada.

Víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions de víctimes han declarat en la comissió d'investigació de Les Corts i han lamentat la falta d'avisos i la descoordinació. Han demanat mesures per a evitar que un episodi similar torne a causar 230 víctimes i danys tan greus.