Assassina als seus tres fills, un d’ells un bebé de 7 mesos

Peus

Un dels fills només tenia 7 mesos | Pixabay

 

Este dilluns passat, en Phoenix, en els Estats Units, Rachel Henry, de 22 anys, ha assassinat als seus tres fills després d’asfixiar-los. Una cridada anònima va avisar a la policia per a que anaren fins al lloc dels fets. Les víctimes eren un bebé de només 7 mesos, una xiqueta d’1 any i un xiquet de 3 anys, que estaven jugant amb ella en eixe moment.

 

La mare, que ha confessat el crim un dia després, va ofegar primer a la filla d’1 any en tapar-li la boca i el nas amb la mà i després es va ficar damunt del xiquet també per a asfixiar-lo. Al seu bebé de 7 mesos, després de donar-li el biberó, el va matar. Amb sang freda, va ficar els cossos damunt del sofà, simulant que dormien. L’assassina ha confessat que els ha matat mentres els cantava cançons.

 

La policia ha obert una investigació i, segons pareix, la xica hauria patit un trauma quan va morir sa mare l’any 2018 i s’havia tornat addicta a la metamfetamina. Després de la mort, se li va retirar la custòdia per maltractaments, però fa poc la va tornar a recuperar i ha aprofitat per a assassinar als seus fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.