Assassina als seus tres fills, un d’ells un bebé de 7 mesos

Peus

Un dels fills només tenia 7 mesos | Pixabay

 

Este dilluns passat, en Phoenix, en els Estats Units, Rachel Henry, de 22 anys, ha assassinat als seus tres fills després d’asfixiar-los. Una cridada anònima va avisar a la policia per a que anaren fins al lloc dels fets. Les víctimes eren un bebé de només 7 mesos, una xiqueta d’1 any i un xiquet de 3 anys, que estaven jugant amb ella en eixe moment.

 

La mare, que ha confessat el crim un dia després, va ofegar primer a la filla d’1 any en tapar-li la boca i el nas amb la mà i després es va ficar damunt del xiquet també per a asfixiar-lo. Al seu bebé de 7 mesos, després de donar-li el biberó, el va matar. Amb sang freda, va ficar els cossos damunt del sofà, simulant que dormien. L’assassina ha confessat que els ha matat mentres els cantava cançons.

 

La policia ha obert una investigació i, segons pareix, la xica hauria patit un trauma quan va morir sa mare l’any 2018 i s’havia tornat addicta a la metamfetamina. Després de la mort, se li va retirar la custòdia per maltractaments, però fa poc la va tornar a recuperar i ha aprofitat per a assassinar als seus fills.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.