El bebé ingressat per cocaïna, intoxicat després d’una festa dels pares amb uns amics en Elx

Peus d'un bebé

El bebé seguix ingressat en l’Hospital del Vinalopó | Pixabay

 

Esta setmana, en la ciutat d’Alacant, han declarat davant del jutjat de guàrdia els pares del bebé de dos mesos ingressat este diumenge passat en l’Hospital del Vinalopó després de consumir cocaïna.

 

Segons expliquen en ‘Levante-EMV’, els investigats han declarat que el fill podria haver consumit la droga després de què ells mateixos tocaren el biberó que va prendre després d’una festa en casa amb els seus amics. Asseguren que van ser els convidats els qui van portar la cocaïna a la vivenda i que ells no són consumidors habituals.

 

En el jutjat han donat credibilitat a les declaracions dels pares, que asseguren que l’única explicació possible és que tingueren restes de la droga en les mans i estes van entrar en contacte amb el biberó del menut.

 

Als investigats, que van ser detinguts fa uns dies per un delicte de lesions imprudents i van acabar en llibertat, no se’ls ha imposat cap mesura cautelar ni tampoc la retirada de la custòdia. Això sí, els servicis socials ja estan informats d’este cas.

 

Per últim, la Fiscalia no ha formulat cap acusació contra els pares, ja que el bebé seguix ingressat i s’està a l’espera de què es tinga l’informe mèdic per a valorar si se’ls acusa dels delictes mencionats anteriorment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.