El bebé ingressat per cocaïna, intoxicat després d’una festa dels pares amb uns amics en Elx

Peus d'un bebé

El bebé seguix ingressat en l’Hospital del Vinalopó | Pixabay

 

Esta setmana, en la ciutat d’Alacant, han declarat davant del jutjat de guàrdia els pares del bebé de dos mesos ingressat este diumenge passat en l’Hospital del Vinalopó després de consumir cocaïna.

 

Segons expliquen en ‘Levante-EMV’, els investigats han declarat que el fill podria haver consumit la droga després de què ells mateixos tocaren el biberó que va prendre després d’una festa en casa amb els seus amics. Asseguren que van ser els convidats els qui van portar la cocaïna a la vivenda i que ells no són consumidors habituals.

 

En el jutjat han donat credibilitat a les declaracions dels pares, que asseguren que l’única explicació possible és que tingueren restes de la droga en les mans i estes van entrar en contacte amb el biberó del menut.

 

Als investigats, que van ser detinguts fa uns dies per un delicte de lesions imprudents i van acabar en llibertat, no se’ls ha imposat cap mesura cautelar ni tampoc la retirada de la custòdia. Això sí, els servicis socials ja estan informats d’este cas.

 

Per últim, la Fiscalia no ha formulat cap acusació contra els pares, ja que el bebé seguix ingressat i s’està a l’espera de què es tinga l’informe mèdic per a valorar si se’ls acusa dels delictes mencionats anteriorment.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.