El bebé ingressat per cocaïna, intoxicat després d’una festa dels pares amb uns amics en Elx

Peus d'un bebé

El bebé seguix ingressat en l’Hospital del Vinalopó | Pixabay

 

Esta setmana, en la ciutat d’Alacant, han declarat davant del jutjat de guàrdia els pares del bebé de dos mesos ingressat este diumenge passat en l’Hospital del Vinalopó després de consumir cocaïna.

 

Segons expliquen en ‘Levante-EMV’, els investigats han declarat que el fill podria haver consumit la droga després de què ells mateixos tocaren el biberó que va prendre després d’una festa en casa amb els seus amics. Asseguren que van ser els convidats els qui van portar la cocaïna a la vivenda i que ells no són consumidors habituals.

 

En el jutjat han donat credibilitat a les declaracions dels pares, que asseguren que l’única explicació possible és que tingueren restes de la droga en les mans i estes van entrar en contacte amb el biberó del menut.

 

Als investigats, que van ser detinguts fa uns dies per un delicte de lesions imprudents i van acabar en llibertat, no se’ls ha imposat cap mesura cautelar ni tampoc la retirada de la custòdia. Això sí, els servicis socials ja estan informats d’este cas.

 

Per últim, la Fiscalia no ha formulat cap acusació contra els pares, ja que el bebé seguix ingressat i s’està a l’espera de què es tinga l’informe mèdic per a valorar si se’ls acusa dels delictes mencionats anteriorment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.