El bebé ingressat per cocaïna, intoxicat després d’una festa dels pares amb uns amics en Elx

Peus d'un bebé

El bebé seguix ingressat en l’Hospital del Vinalopó | Pixabay

 

Esta setmana, en la ciutat d’Alacant, han declarat davant del jutjat de guàrdia els pares del bebé de dos mesos ingressat este diumenge passat en l’Hospital del Vinalopó després de consumir cocaïna.

 

Segons expliquen en ‘Levante-EMV’, els investigats han declarat que el fill podria haver consumit la droga després de què ells mateixos tocaren el biberó que va prendre després d’una festa en casa amb els seus amics. Asseguren que van ser els convidats els qui van portar la cocaïna a la vivenda i que ells no són consumidors habituals.

 

En el jutjat han donat credibilitat a les declaracions dels pares, que asseguren que l’única explicació possible és que tingueren restes de la droga en les mans i estes van entrar en contacte amb el biberó del menut.

 

Als investigats, que van ser detinguts fa uns dies per un delicte de lesions imprudents i van acabar en llibertat, no se’ls ha imposat cap mesura cautelar ni tampoc la retirada de la custòdia. Això sí, els servicis socials ja estan informats d’este cas.

 

Per últim, la Fiscalia no ha formulat cap acusació contra els pares, ja que el bebé seguix ingressat i s’està a l’espera de què es tinga l’informe mèdic per a valorar si se’ls acusa dels delictes mencionats anteriorment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.