10.1 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

El bebé ingressat per cocaïna, intoxicat després d’una festa dels pares amb uns amics en Elx

Peus d'un bebé

El bebé seguix ingressat en l’Hospital del Vinalopó | Pixabay

 

Esta setmana, en la ciutat d’Alacant, han declarat davant del jutjat de guàrdia els pares del bebé de dos mesos ingressat este diumenge passat en l’Hospital del Vinalopó després de consumir cocaïna.

 

Segons expliquen en ‘Levante-EMV’, els investigats han declarat que el fill podria haver consumit la droga després de què ells mateixos tocaren el biberó que va prendre després d’una festa en casa amb els seus amics. Asseguren que van ser els convidats els qui van portar la cocaïna a la vivenda i que ells no són consumidors habituals.

 

En el jutjat han donat credibilitat a les declaracions dels pares, que asseguren que l’única explicació possible és que tingueren restes de la droga en les mans i estes van entrar en contacte amb el biberó del menut.

 

Als investigats, que van ser detinguts fa uns dies per un delicte de lesions imprudents i van acabar en llibertat, no se’ls ha imposat cap mesura cautelar ni tampoc la retirada de la custòdia. Això sí, els servicis socials ja estan informats d’este cas.

 

Per últim, la Fiscalia no ha formulat cap acusació contra els pares, ja que el bebé seguix ingressat i s’està a l’espera de què es tinga l’informe mèdic per a valorar si se’ls acusa dels delictes mencionats anteriorment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.