Detinguts tres joves com a presumptes autors de la mort de Samuel

 

La Policia Nacional ha detingut a tres joves d’entre 20 i 25 anys, dos homes i una dona, per la seua presumpta relació amb la mort violenta de Samuel, el jove de 24 anys que va morir a la Corunya en la matinada del passat dissabte 3 de juliol després de rebre una pallissa, segons han informat la Policia Nacional.

Els 3 joves d’entre 20 i 25 anys, veïns de la Corunya, detinguts com a presumptes autors de l’agressió violenta que va posar fi a la vida de Samuel Luiz, són amics i no coneixien de res a Samuel.

Els dos primers han aclarit que estaven molt borratxos i que en eixir del pub van veure a Samuel i la seua amiga fent un facetime encara que en eixe moment van pensar que els gravaven a ells.

L’inexplicable és l’agressivitat que es van deslligar contra Samuel al qual van perseguir durant un minut interminable colpejant-lo sense pietat. Van participar molts més joves, per això la investigació continua oberta fins al total esclariment dels fets

La investigació contínua oberta i no es descarten més detencions en les pròximes hores, segons ha assenyalat la Policia Nacional en el seu compte de Twitter.

 

 

Amb el visionament de les imatges tracten d’aclarir el paper de cadascun dels participants en l’agressió.

Aclariments del Ministre de l’Interior

 

Fonts del Tribunal Superior de Justícia no han pogut precisar encara quan passaran a disposició judicial els tres detinguts.

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha confirmat la detenció d’estos tres joves, però no ha volgut precisar si els investigadors treballen amb alguna hipòtesi concreta sobre l’agressió i s’ha limitat a demanar als mitjans de comunicació que deixen “treballar amb assossec” a la Policia, que està realitzant una labor “rellevant”.

L’operació continua oberta i no es descarten noves detencions, ha ressaltat el ministre d’Interior, que ha recordat que la Policia, juntament amb la Fiscalia i el Jutjat analitzen totes les circumstàncies que han pogut concórrer en este assassinat.

En este moment, continuen obertes totes les vies d’investigació per a esclarir la brutal agressió. L’assassinat del jove continua rebent mostres de condemna per la seua brutalitat i la seua família també el suport per la seua pèrdua.

La investigació es troba sota secret de sumari, d’aquí ve que el delegat del Govern evitara aclarir si entre estes persones es trobava algun dels autors de l’agressió mortal.

Els agents analitzen les imatges captades per les càmeres de la Policia Local i de les empreses privades en el lloc dels fets a fi “d’esclarir el detall de l’ocorregut” i fer-ho “bé”, segons va subratllar Miñones, sobre la possibilitat que mediara motivació per l’orientació sexual de Samuel.

Una hipòtesi a la qual  ha fet referència el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, assegurant que “no es pot descartar el delicte d’odi”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La compravenda de vivendes baixa un 7,4% en la Comunitat Valenciana al gener, més que la mitjana estatal

La compravenda de vivendes va descendir al gener un 7,4% en la Comunitat Valenciana respecte a l'any anterior, un retrocés superior a la caiguda mitjana nacional del 5%, en un context d'escassetat d'oferta i preus a l'alça.

Detingut a Castelló un fugitiu condemnat per un homicidi a Colòmbia

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu de 36 anys, considerat d'alta perillositat i condemnat a més de 17 anys de presó per un homicidi dolós comés a Colòmbia en 2009.

Sagunt demana a la confraria de la Puríssima Sang canvis per a incloure a les dones per Setmana Santa

L'Ajuntament de Sagunt manté el seu suport a la Setmana Santa de 2026 però exigix a la Confraria de la Puríssima Sang adaptar les seues normes per a permetre la participació de les dones i complir la legalitat.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.