16.4 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

Detinguts per vendre per internet llibres fotocopiats per a oposicions en Elx

Un vehicle de la Policia Nacional

La Policia Nacional de Sevilla i Elx ha iniciat un protocol de coordinació | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, a dos persones d’entre 53 i 56 anys, un home i una dona que oferien, en una coneguda web de venda d’objectes de segona mà, llibres per a la formació i l’estudi d’oposicions fotocopiats de l’original.

 

Els arrestats s’anunciaven en internet i oferien la venda de publicacions d’una editorial especialitzada en generar recursos per a la formació i l’estudi d’oposicions, fotocopiades íntegrament i a un preu «substancialment més barat», segons ha indicat la Policia Nacional.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons les autoritats, «s’estaven aprofitant de l’increment de l’ús d’internet durant el confinament per a oferir les seues còpies il·legals a través de la web».

 

L’editorial dels llibres s’ubica en Sevilla

La denúncia ha sigut interposada pel representant de l’editorial en la ciutat de Sevilla, a on va tindre inici la investigació que finalment ha localitzat a dos persones que viuen en la localitat d’Elx. D’esta manera, es va iniciar el protocol de coordinació entre les Comissaries de Policia Nacional de Sevilla i Elx.

 

Ha sigut en este moment quan els agents de la Policia Nacional han centrat les seues gestions entorn del número de telèfon mòbil i el compte bancari que els presumptes implicats usaven per a rebre les comandes i els diners a canvi de la còpia no autoritzada dels exemplars.

 

D’esta forma, els investigadors han conseguit identificat als presumptes culpables procedint a la seua detenció, sent acusats d’un delicte contra la propietat intel·lectual.

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.