Mastodon
23 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Una dona dóna a llum un bebé després de passar 24 dies ingressada en l’UCI per Covid a Vinaròs

Fátima és una pacient embarassada que va romandre 24 dies ingressada en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital comarcal de Vinaròs per COVID-19 durant la tercera ona de la pandèmia. Esta setmana, ja recuperada d’esta malaltia, ha donat a llum a Almás, un bebé sa.

La pacient ha mostrat el seu agraïment a l’equip de professionals del Departament de Salut de Vinaròs i especialment als serveis de Ginecologia i Obstetrícia i a la Unitat de Vigilància intensiva, “per la seua implicació i humanitat” en l’assistència rebuda des del seu positiu en COVID-19 i posterior hospitalització, fins al naixement del seu fill.

La dona va ingressar en l’UCI durant la tercera ona de la pandèmia, coincidint amb una alta taxa d’incidència de la infecció per coronavirus i va requerir un control especial de la gestació per a evitar complicacions al llarg del procés que afectaren tant l’embaràs, com a ella mateixa i al fetus.
 

Últimes notícies

Temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Cel poc nuvolós i ambient estable, amb possibles plugims de matinada en el nord de Castelló. L'interior registrarà valors atípics per a la data.

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.