25.9 C
València
Diumenge, 25 maig, 2025

Una dona mor en un incendi en la seua vivenda a Vinalesa

El Consorci Provincial de Bombers de València informen d’un incendi en un habitatge en la primera planta d’un edifici de tres altures en Vinalesa, a la comarca d’Horta Nord. L’avís s’ha donat a les 18.08 hores de hui dimarts.

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) informen que l'equip mèdic del Servei d'Atenció Mèdica d'Urgència (SAMU) ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a una dona de 70 anys, però sense resposta. L'afectada ha mort in situ per la inhalació de fum.

 

Fins al lloc de l’incendi s’ha desplaçat també una Bomba Urbana Pesada (BUP) de Montcada, una BUP de la Pobla de Farnals i el sergent de Sagunt i Oficial de guàrdia. Els 10 efectius mobilitzats han sufocat l’incendi que ha afectat a una habitació i al menjador de l’habitatge.

 

Últimes notícies

Troben una colobra de tres metres dins del motor d’un cotxe a València

Una colobra bastarda de tres metres va ser trobada en el motor d'un vehicle estacionat en un garatge de València, mobilitzant a la Policia Local i bombers.

Alacant recorda el bombardeig del Mercat Central en el 87 aniversari amb un emotiu homenatge

Alacant commemora el 87 aniversari del bombardeig feixista en el Mercat Central que va causar més de 300 morts i un miler de ferits durant la Guerra Civil.

El port de Castelló inaugura la temporada de creuers amb l’arribada del Deutschland amb 441 turistes alemanys

El port de Castelló dona la benvinguda al Deutschland, primer creuer de la temporada 2025, amb 441 turistes alemanys que visiten la província i localitats pròximes.

Nou ferits després de xoc múltiple en l’AP7 a l’altura de Finestrat, Alacant

Un xoc entre tres vehicles en l'AP7 a Finestrat (Alacant) ha deixat nou persones ferides, tres menors inclosos, amb una dona excarcerada per politraumatisme.

La Unitat de Teràpia Hiperbàrica de l’Hospital General de Castelló es consolida com a referència en la Comunitat Valenciana

La Unitat de Teràpia Hiperbàrica de l'Hospital General de Castelló ha sigut designada unitat de referència en la Comunitat Valenciana, destacant la seua qualitat i trajectòria en tractaments amb oxigen hiperbàric.

Set persones ateses per inhalació de fum rere incendi en vivenda de Paterna

Un incendi en una vivenda de Paterna deixa set persones ateses per inhalació de fum, incloent dos policies locals. Diversos afectats van ser traslladats a hospitals de València.

Nou ferits després de xoc múltiple en l’AP7 a l’altura de Finestrat, Alacant

Nou persones, inclosos tres menors, van resultar ferides després d'un accident entre tres vehicles en l'AP7, Finestrat. La dona més greu va ser excarcerada per bombers.

Una colobra de tres metres trobada en el motor d’un cotxe a València genera sorpresa i alerta

Una serp de l'espècie colobra bastarda, de tres metres, va ser descoberta dins del motor d'un vehicle estacionat a València, la qual cosa va mobilitzar a policies i bombers per al seu rescat.