Mastodon
28.5 C
València
Dilluns, 1 setembre, 2025

Troben el cadàver d’una dona en una platja de Torrevieja

El cos ha sigut trobat cap a les 9 del matí en la Platja | València Diari

 

El cadàver d’una dona de mitjana edat, la desaparició de la qual havia sigut denunciada pels seus familiars, ha sigut trobat hui en la platja dels Náufragos, en Torrevieja (Baix Segura), segons han informat a ‘Efe’ fonts pròximes al cas.

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El cos sense vida ha sigut trobat cap a les nou del matí i, aparentment, no presentaria signes de violència, per la qual cosa els primers indicis apunten a la possibilitat d’una mort voluntària, tot i que s’està a l’espera del resultat de l’autòpsia, han explicat les mateixes fonts.

 

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació sobre el cadàver trobat, que s’ha alçat abans del migdia per ordre judicial.

 

Les citades fonts no han precisat de moment la identitat de la morta, ni el seu lloc de residència habitual, però han concretat que la seua desaparició havia sigut denunciada «en els últims dies» pels seus familiars.

  

 

 

Últimes notícies

És possible una alternativa regionalista espanyola?: (1) Introducció

L'any passat un grup de valencianistes compromesos amb el futur sociopolític de la nostra terra em demanà l'exposició d'una conferència entorn del present tema: "És possible una alternativa regionalista espanyola?".

Hospitalitzat un octogenari amb traumatisme després d’un atropellament al Campello

Un home de 88 anys va patir un traumatisme cranioencefàlic en ser atropellat en una avinguda del Campello. Va ser assistit per SAMU i SVB i traslladat a l'Hospital Doctor Balmis.

Un home patix una lesió medul·lar en bolcar el seu caiac i colpejar-se amb les roques a Alacant

Un home de 46 anys va patir una lesió medul·lar en bolcar el seu caiac per l'onatge a la platja dels Tests. Va ser rescatat en helicòpter i traslladat a un hospital.

L’Elx incorpora a l’atacant congolés Grady Diangana fins a 2027

L'Elx tanca l'arribada de l'internacional congolés Grady Diangana fins a 2027. L'atacant, lliure després de la seua etapa en el West Bromwich, serà l'onzé reforç del curs.

María Araújo: l’Eurolliga és el més gran i el València Basket apunta a tot

La nova jugadora del València Basket situa l'Eurolliga com el major repte del bàsquet femení i marca un objectiu clar: competir per tots els títols. Després de dos temporades a Turquia, torna a la Lliga Femenina Endesa amb la idea d'adaptar-se ràpid i sumar des del primer dia.

El líder Vila-real posa a prova els dubtes del EuroCelta

El Vila-real arriba invicte i sense gols encaixats a Balaídos per a mesurar-se a un Celta sense victòries i amb problemes arrere. Horari, baixes i possibles onces.

Un mig aeri continua treballant en l’extinció de l’incendi forestal de Benimodo

El foc declarat en el camí del Tossal manté un mitjà aeri i un desplegament terrestre. S'ha activat la situacion 1 del pla contra incendis.

MycoRelax, posbiotico antiinflamatori de la UV, promet alleujar el estres sense efectes secundaris

Un equip de la Universitat de València desenrotlla MycoRelax, un posbiotico que, segun els seus promotors, ajuda a reduir estres i ansietat en unes dos setmanes i sense efectes secundaris. El projecte suma diversos premis universitaris i prepara assajos clinicos en humans per a validar-lo.