Mastodon
28.8 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Mor Pascual, veí de Benifaió, en un accident laboral este dijous

Alta tensió

El treballador ha rebut una descàrrega elèctrica que li ha provocat cremades de diferent consideració | Pixabay

 

ACTUALITZAT 13.30 hores. Tres treballadors han resultat ferits en dos accidents laborals que es van produir ahir dijous en les localitats de Benifaió, en la Ribera, i Catarroja, en la comarca de l’Horta (València). Per desgràcia, en el cas d’un dels treballadors, el que va patir ferides més greus, s’ha sabut recentment que ha mort a causa de les cremades. Segons ha informat ‘Las Provincias’, el difunt és Pascual Villar, veí de Benifaió de 60 anys.

 

Els fets han passat en el municipi de Benifaió, i més concretament en l’avinguda de Jaume I, a on s’alertava de què a les 16.15 hores dos treballadors d’una empresa havien patit una descàrrega elèctrica, provocant-los cremades.

 

Els empleats, de 44 i 60 anys, van ser atesos per dos ambulàncies, una del SAMU i una altra del Suport Vital Bàsic, a on van ser traslladats a la Unitat de Cremats de l’Hospital de La Fe de València. El primer, Pascual Villar, tenia cremades de tercer grau, que afectaren profundament a les capes de la pell, causant-li la mort hores després, i el segon, Antonio Dueñas, veí de Quart de Poblet, amb cremades de primer grau. Els treballadors es trobaven dins d’una cabina elèctrica, que per motius que es desconeixen, va rebentar.

 

Accident laboral també en Catarroja

A més, segons informació també facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), al voltant de les 15.30 hores, en el carrer de Sagasta de Catarroja, s’alertava de què un operari havia caigut d’una bastida i el colp havia fet que quedara inconscient. 

 

Ràpidament, Emergències ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Este últim equip mèdic ha conseguit mantindre les constants vitals de l’home accidentat després de fer-li diferents maniobres d’estabilització. Finalment, l’ambulància ha traslladat al treballador a l’Hospital de La Fe de València per politraumatisme.

 

L’home treballava reformant l’interior d’una vivenda i, segons apunten fonts municipals, es desconeixen encara els motius pels que el treballador ha caigut. Per això, la Policia Local treballa per a aclarir si l’obra tenia llicència municipal, al igual que la Guardia Civil, que investiga si es complien els requisits mínims de seguretat.  

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.

Barcelona-València: baixa de Lamine Yamal i estrena en l’Estadi Johan Cruyff

El Barça tanca la quarta jornada davant el València sense Lamine Yamal i en un escenari inèdit: l'Estadi Johan Cruyff, amb aforament reduït i horari de 21.00 CET.

Les cendres de Camilo Sesto ja reposen en el seu mausoleu d’Alcoi

Les cendres de Camilo Sesto han sigut traslladades en un acte íntim al seu mausoleu d'Alcoi, al costat de les restes dels seus pares. L'homenatge es completa amb una estàtua en el futur museu dedicat a l'artista.

Mor un motorista a València després d’invadir el sentit contrari i ser atropellat per una furgoneta

Un motorista de 51 anys va morir en la zona de Serradora després de creuar al carril oposat i ser envestit per una furgoneta. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit.

Flic confirma la baixa de Lamine Yamal i critica la gestió de De la Font

Hansi Flic va confirmar que Lamine Yamal no estarà davant el València i és dubte per al Newcastle per molèsties en el pubis. El tècnic va qüestionar la gestió de la selecció.

Calero avisa abans del Llevant-Betis: cal donar la millor versió o t’esclafen

El tècnic del Llevant reclama competitivitat màxima davant un Betis a l'alça per a tallar tres derrotes seguides. Confia a canviar l'ànim amb una victòria.