VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)
El Col·legi d’Economistes de València (COEV) ha decidit atorgar el premi ‘Directiu de l’Any’ 2024 a José María Álvarez-Pallete, ex-president de Telefónica, per la seva trajectòria empresarial destacada en el món empresarial.
L’acte de reconeixement se celebrarà el pròxim 19 de maig a les 17.00 hores en l’hotel Only You de València, on el directiu pronunciarà una conferència titulada ‘Temps forts’, tal com ha informat el COEV en un comunicat.
Els economistes valencians van establir aquest premi amb l’objectiu de reconèixer cada any al directiu més rellevant en l’àmbit empresarial o institucional. El guardó, que es va crear el 2018, va viure una interrupció durant els anys 2020 i 2021 a causa de la pandèmia, però ha recuperat força en les edicions posteriors.
Entre els anteriors guardonats, es troben figures destacades com José Ignacio Goirigolzarri, president de Bankia, Fuencisla Clemares, directora general de Google a Espanya i Portugal, i Tobías Martínez Gimeno, que ha liderat el creixement de Cellnex. L’any passat, el guardó va ser atorgat a Laura Ros, qui va exercir com a directora general de Volkswagen Group Espanya fins a l’1 d’abril del 2024, destacant amb el seu estil de lideratge, compromís amb la innovació i sostenibilitat.