11.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

El Cupó de l’ONCE reparteix 60.000 euros a Benidorm

El Cupó Cap de setmana de l’ONCE ha repartit 60.000 euros a Benidorm, en el sorteig del diumenge, 25 de febrer.

La venedora de l’ONCE Yanina Gabriela Rueda és qui va portar la sort a Benidorm amb estos 60.000 euros del Cupó Cap de setmana del diumenge, 25 de febrer amb 3 bitllets que ha repartit entre els seus clients habituals des del seu punt de venda en l’Avinguda de Madrid, 32 (Platja Rincón). Yanina és venedora de l’ONCE des de setembre de 2022.

El Sueldazo del Cap de setmana de l’ONCE ofereix, tots els dissabtes i diumenges, un premi principal a les cinc xifres i sèrie de 300.000 euros, més 5.000 euros al mes durant 20 anys consecutius a un sol cupó. I premis de 2.000 euros al mes durant 10 anys consecutius, a altres quatre cupons.

Els cupons de l’ONCE són part dels productes de loteria social, segura, responsable i solidària de l’Organització que, des del seu disseny fins a la seua comercialització, implementa controls per a neutralitzar consums descontrolats, prohibeix expressament la venda a menors d’edat o el consum a crèdit, entre altres mesures. L’Organització manté una responsabilitat amb la ciutadania promovent una política de joc responsable amb els més exigents sistemes d’avaluació i seguiment definits per l’Associació Mundial de Loteries i l’Associació Europea de Loteries d’Estat.

Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels més de 19.000 agents venedors de l’Organització. A més, es poden adquirir des de www.juegosonce.es(s’obrirà nova finestra), i en establiments col·laboradors autoritzats.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.