El dol de LaLiga entre València i Reial Madrid va registrar a Mestalla la millor entrada del curs amb 47.515 espectadors este diumenge, una dada que va elevar el llistó de la temporada i va confirmar l’estirada d’una cita de màxim atractiu.
Fins ara, el topall el marcaven els 46.931 aficionats que van acudir dimecres passat a l’encreuament de quarts de final de la Copa del Rei enfront de l’Athletic Club. La nova xifra va afegir quasi sis-centes persones i va depassar la barrera dels 47.000, un llindar simbòlic que reflectix l’interés que desperta la visita del Reial Madrid en una jornada dominical.
Rècord d’assistència a Mestalla
En el centenari estadi de Mestalla, la resposta del públic va deixar una imatge de gran ambient en les graderies, pròpia de les grans nits. La coincidència amb la finalitat de setmana i el cartell del rival van actuar com a factors que, de manera lògica, van facilitar l’afluència tant d’abonats com de públic ocasional, elevant la demanda d’entrades i l’ocupació dels diferents sectors del coliseu.
El registre també va arribar pocs dies després d’un altre pic d’assistència en Copa, la qual cosa evidencia una dinàmica a l’alça durant les últimes cites a casa. Per al club, este tipus de plens suposen un empenyiment anímic per a l’equip i un impuls en ingressos de taquilla, a més de requerir una organització acurada d’accessos i servicis, habitual en trobades de màxima expectació.



