El Vila-real ha anunciat l’eixida del lateral Adrià Altimira, que s’ha desvinculat del club amb carta de llibertat. El defensor queda lliure per a incorporar-se a un altre equip en este mercat hivernal, una decisió que tanca la seua etapa en el conjunt groc després de tres temporades en l’entitat.
Competència en el lateral dret
Altimira suma tres campanyes en el club, amb protagonisme majoritari al Vila-real B i 22 aparicions amb el primer equip repartides entre les temporades 23-24, 24-25 i 25-26. Esta temporada només ha jugat els tres partits de Copa i un de Lliga, un balanç que reflectia el seu paper residual en la rotació.
Este estiu ja va tindre opcions d’eixir, però va decidir quedar-se. Marcelino va permetre la seua continuïtat malgrat que era un dels jugadors amb menys opcions de comptar amb minuts, en competir pel lateral dret amb Santiago Mouriño i Pau Navarro. Eixa pugna interna ha limitat la seua participació i ha encaminat una eixida al gener per a buscar protagonisme.
Altimira va arribar lliure a l’entitat en la 22-23 després de desvincular-se de l’Andorra. Des de llavors va alternar el filial amb la primera plantilla i la passada temporada va jugar com cedit en el CD Leganés. Eixe recorregut, amb anades i vingudes entre el B i el primer equip, explica la busca d’un context amb més continuïtat.
En un principi sembla que l’Esportiu de La Corunya podria ser el seu pròxim destí, una opció que s’anunciarà i es coneixerà en breu. Mentrestant, la seua condició de lliure li permet tancar un acord i inscriure’s durant la finestra hivernal sense cost de traspàs per al seu nou club.



