7.3 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Les explosions d’uns camions causen un gran incendi en un polígon de la Vilavella

Incendi en un polígon industrial de La Vilavella

Les flames arribaren a una gran altura   | Twitter

 

La passada nit de dissabte, cap a les 21.45 hores, en un polígon industrial molt pròxim a la localitat de la Vilavella, un incendi ha cremat 3 camions frigorífics. Sobre eixes hores, en el veïnat de la població sentiren unes fortes explosions, que, fins i tot, es van notar també a quilòmetres de distància.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, tres dotacions del Parc de Bombers de la Plana Baixa foren avisades per tal d’actuar en la extinció de l’incendi, a on tres camions van ser devorats pel foc. La perillositat de les flames preocupava als bombers, ja que al costat hi havia una empresa de gas i una altra de fusta, que finalment no foren afectades.

 

Això si, la magnitud de l’incendi ha fet que un descampat proper acabara afectat. A més, les causes, que encara s’estan investigant, fan pensar que un curtcircuit podria estar darrere d’este succés. Tot i això, i segons apunten fonts municipals, no es descarten altres possibilitats. 

 

Incendi de la Vilavella des de la localitat veïna de Nules

L’incendi es podia vore des de la veïna localitat de Nules | València Diari

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.

Ha mort un treballador de 52 anys després d’una caiguda en una empresa d’Albal

Un treballador de 52 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una empresa d'Albal. El SAMU no va aconseguir reanimar-lo i la Guàrdia Civil investiga les causes.

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.