Extingixen un incendi en una nau industrial a Alcalà de Xivert

 

Efectius del Consorci de Bombers de la Diputació van extingir ahir un incendi produït a Alcalà de Xivert, al Baix Maestrat. L’alerta va entrar a la vesprada, segons la quan s’informava que un incendi estava cremant una nau de materials de construcció a Alcalà de Xivert. Les flames han afectat sobretot a les oficines, i a les estances adjacents, així com les parets i el sostre. Els efectius del parc del Baix Maestrat s’han mobilitzat ràpidament i la seua actuació ha permés controlar ràpidament el foc que no s’ha estés per tota l’estructura. Finalment, passades unes hores s’ha donat per finalitzada l’actuació dels bombers. De moment es desconeixen les causes que van originar les flames.

Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit s’ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el siniistre s’ha originat en el primer pis d’un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L’alerta als bombers s’ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d’un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d’Ontinyent. Els efectius van localitzar l’incendi en el primer pis de l’edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l’estança més afectada per les flames però el menjador també s’ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s’ha doonat l’incendi per extingit.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència desestima incorporar una entrevista de Salomé Pradas a la causa de la DANA

La Secció Segona ha rebutjat el recurs de l'acusació popular i ha confirmat que l'entrevista televisiva de Salomé Pradas no s'incorpore a la investigació sobre la gestió de la DANA. La Sala ha deixat oberta l'opció de demanar de nou la diligència si es justifica la seua utilitat.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha elevat la crítica al president Juanfran Pérez Llorca i a la consellera Susana Camarero per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus. Després de noves dades de l'Ajuntament, Compromís dona suport a una comissió d'investigació i planteja més controls.

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.

Catalá defén la legalitat de la permuta de vivendes protegides i acusa el PSPV de forçar el relat

Catalá sosté que la permuta de vivendes protegides amb la promotora Domio és legal i acusa el PSPV de forçar el relat. Demana explicacions a l'empresa i nega conflicte d'interessos.

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.