Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Fabiola Martínez oberta a una reconciliació amb Bertín Osborne

Fa menys d’un mes, Bertín Osborne parlava en ‘Viva la vida’ de la seua separació de Fabiola Martínez. La ruptura es va fer oficial fa poc més d’un any i mig, però el presentador de ‘Mi casa es la tuya’, tampoc va voler tancar portes en aquella ocasió: “Ja ho hem provat. En el cas d’asseure’m amb Fabiola a parlar, hauria de ser ella la que em donara a mi una segona oportunitat“, reconeixia entre riures.

Sempre les dones han de donar una segona oportunitat. No vindré jo ara de machito fanfarronet“, se sincerava en el plató de ‘Viva la vida’ a principis de juny. A més, Bertín també va voler parlar de la relació que manté amb la veneçolana: “Coincidim en mil coses de la vida, però hi ha moments en els quals la convivència és complicada. Separats estem estupendament i quan ens veiem ho gaudim el doble. Continuem sent més amics ara que abans…“, confessava.

Fabiola Martínez se sincera sobre una possible reconciliació

La veneçolana ha reaparegut aquest dijous en un acte i s’ha pronunciat sobre aqueixes paraules, i, amb un gran somriure ha explicat en quin punt està amb la seua relació amb el presentador.

La porta mai estarà tancada perquè ell és el pare dels meus fills“, ha admés, afirmant que les declaracions del músic són fruit de la seua cavallerositat. A més, ha deixat clar que, de moment, els homes de la seua vida són els seus dos fills.

Martínez s’ha mostrat tranquil·la després de la crisi de salut que va patir el seu fill Kike, i per la qual a punt va estar de ser hospitalitzat al començament del mes de juny, tal com va revelar Osborne en una entrevista recent.

Últimes notícies

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.

El València Basket llança les entrades per a la seua estrena en el Roig Arena: de 15 a 300 euros

El club posa a la venda les entrades per als primers partits en el nou pavelló: Eurolliga i acb masculines i Lliga Femenina, amb preus de 15 a 300 euros.

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.

Dos associacions de víctimes planten al Consell en la presentació de parcs inundables

Dos associacions de víctimes refusen assistir a la presentació del projecte per considerar-lo insuficient: hi ha 2 milions en 2026 enfront d'una obra valorada en 150 milions. Exigixen mesures concretes i la dimissió de Mazón

Llopis frega el podi a Tòquio: quart en 110 tanques amb 13.16 i a quatre centèsimes del bronze

Quique Llopis acaba quart en 110 tanques en els Mundials de Tòquio amb 13.16, a 0.04 del bronze. Satisfet amb la progressió, anuncia descans i ajustos tècnics.

Quique Llopis es queda a quatre centèsimes del bronze mundial en 110 tanques

Quique Llopis va ser quart en la final de 110 tanques del Mundial de Tòquio amb 13.16, a 0,04 del podi. L'or va ser per a l'estatunidenc Cordell Tinch amb 12.99.

Concentració demana la dimissió de Mazón davant l’obertura del curs en la Universitat d’Alacant

Unes 150 persones van rebre amb pancartes i consignes a la comitiva de l'acte d'obertura del curs de les universitats públiques valencianes en la UA. Van reclamar l'eixida de Carlos Mazón i del conseller José Antonio Rovira; l'inici es va retardar uns minuts i no va haver-hi incidents.

Les universitats valencianes arranquen curs amb quasi 190.000 alumnes i 51 nous títols

Quasi 190.000 estudiants inicien el curs 2025-26 en les cinc públiques valencianes, que incorporen 51 noves titulacions amb impuls a IA i ciència de dades. El finançament supera els 1.100 milions i es reforcen beques i taxes congelades, amb reptes a la PAU i protestes en l'acte inaugural