26.9 C
València
Divendres, 13 juny, 2025

Les falles de Paterna 2021 se celebraran del 8 al 12 de setembre

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Les 17 comissions que conformen la Junta Local Fallera de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), han acordat les dates per a les falles de 2021. Concretament, la celebració de les Falles d’este any serà del 8 al 12 de setembre, tal com ha informat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo a través de les xarxes socials. 

 

Després de la decisió fa uns dies de les Juntes Locals i de la Junta Central Fallera, juntament amb la conselleria de Sanitat i Cultura, de posposar les falles d’este any al segon semestre de 2021, la JLF de Paterna ha explicat que vist el calendari faller 2022 i «amb la finalitat d’interferir en el mateix el menys possible, acorden celebrar la setmana de falles 2021 del 8 a 12 de setembre».

En este sentit, les comissions avancen que des d’esta mateixa setmana començaran la confecció del programa d’actes, amb totes les mesures de seguretat.

 

A demés, estan preparant diferents activitats virtuals que tindran lloc entre el 15 i el 19 de març d’enguany perquè els valencians no perden l’esperit i tradició d’estes dates tan assenyalades.

Últimes notícies

El PPCV rebutja les explicacions de Pedro Sánchez i exigix eleccions després del cas Koldo

El PPCV rebutja les explicacions del president Pedro Sánchez després de la dimissió de Santos Cerdán pel cas Koldo i demanda la convocatòria d'eleccions anticipades.

El Pla Reinicia Acte s’estén fins a octubre per a fer costat a afectats per la DANA

El Ministeri d'Indústria amplia fins al 31 d'octubre el Pla Reinicia Acte+ per a ajudar a la compra de vehicles per a afectats per la DANA, amb ajudes de fins a 10 000 euros.

Experts alerten sobre la possible desaparició dels aiguamolls espanyols per sobreexplotació i contaminació

Especialistes en geologia i ecosistemes advertixen que la sobreexplotació d'aqüífers i la contaminació posen en risc l'existència de nombrosos aiguamolls a Espanya, danyant el seu valor ecològic i cultural.

El deute públic de la Comunitat Valenciana supera els 60.000 milions en el primer trimestre, representant el 40,3% del PIB

El deute públic de la Comunitat Valenciana aconseguix els 60.368 milions d'euros en el primer trimestre de 2025, representant un 40,3% del PIB, la xifra més alta en termes relatius a Espanya.

Carlos Mazón anuncia que després de l’estiu començarà a preparar els pressupostos autonòmics de 2026

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, confirma que després de l'estiu començarà a treballar en els pressupostos autonòmics per a 2026, destacant la complexitat de consensuar-los en minoria i l'estabilitat que aporten els comptes aprovats per a 2025 amb suport de Vox.

Chiva reprén els monòlegs de José Corbacho i David Fernández amb un esdeveniment solidari a favor de Càritas

El Teatre Astoria de Chiva recupera el 4 de juliol l'espectacle de monòlegs de José Corbacho i David Fernández amb una funció solidària la recaptació de la qual anirà a Càritas.

Vaga de metges en la Comunitat Valenciana aconseguix un seguiment pròxim al 90%

La vaga convocada pel sindicat CESM en la Comunitat Valenciana aconseguix un seguiment pròxim al 90%, amb alts nivells de participació a Castelló, Alacant i València.

Compromís exigix una investigació després de considerar insuficients les explicacions de Sánchez pel cas Koldo

Joan Baldoví, síndic de Compromís en Les Corts Valencianes, qualifica d'insuficients les explicacions del president Pedro Sánchez després de la dimissió de Santos Cerdán per corrupció i demana una investigació en profunditat.