Paterna trasllada i guarda en naus municipals els seus monuments fallers

Paterna trasllada les falles al polígon industrial de la ciutat

Traslladat de les falles de Paterna | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna està portant a terme, en coordinació amb la Junta Local Fallera de Paterna, el trasllat i la custòdia en naus municipals d’aquells monuments fallers que es troben en el carrer. En concret, es tracta de peces de les Falles Gran Teatre i Alborxí que, des d’este matí, operaris de l’empresa municipal Gestió i Servicis de Paterna (Gespa), estan traslladant a una nau coberta del polígon industrial de Font del Pitxer.

 

Per a les faenes de trasllat i dipòsit, en la que participen mitja dotzena de treballadors de l’empresa pública, s’està utilitzant un camió grua amb ploma. Respecte a l’ajornament de les Falles, el primer edil ha afirmat que «el suport de l’Ajuntament al col·lectiu faller de Paterna i a la Junta local fallera és incondicional, per tant, respectarem i recolzarem la data de celebració de les Falles a Paterna que ells mateixos decidisquen».

 

De la mateixa manera, l’alcalde, Juan Antonio Sagredo, ha mostrat «el seu afecte i solidaritat amb la gran família fallera de Paterna, especialment amb les Falleres Majors Yaiza i María, al mateix temps que s’ha enorgullit de la fortalesa, la unió i la solidaritat del poble de Paterna».

 

Finalment, l’alcalde ha destacat que l’Ajuntament de Paterna estarà en coordinació amb totes les administracions per a vore de quina manera l’impacte econòmic de la suspensió d’estes festes és el mínim possible.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.