Paterna trasllada i guarda en naus municipals els seus monuments fallers

Paterna trasllada les falles al polígon industrial de la ciutat

Traslladat de les falles de Paterna | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna està portant a terme, en coordinació amb la Junta Local Fallera de Paterna, el trasllat i la custòdia en naus municipals d’aquells monuments fallers que es troben en el carrer. En concret, es tracta de peces de les Falles Gran Teatre i Alborxí que, des d’este matí, operaris de l’empresa municipal Gestió i Servicis de Paterna (Gespa), estan traslladant a una nau coberta del polígon industrial de Font del Pitxer.

 

Per a les faenes de trasllat i dipòsit, en la que participen mitja dotzena de treballadors de l’empresa pública, s’està utilitzant un camió grua amb ploma. Respecte a l’ajornament de les Falles, el primer edil ha afirmat que «el suport de l’Ajuntament al col·lectiu faller de Paterna i a la Junta local fallera és incondicional, per tant, respectarem i recolzarem la data de celebració de les Falles a Paterna que ells mateixos decidisquen».

 

De la mateixa manera, l’alcalde, Juan Antonio Sagredo, ha mostrat «el seu afecte i solidaritat amb la gran família fallera de Paterna, especialment amb les Falleres Majors Yaiza i María, al mateix temps que s’ha enorgullit de la fortalesa, la unió i la solidaritat del poble de Paterna».

 

Finalment, l’alcalde ha destacat que l’Ajuntament de Paterna estarà en coordinació amb totes les administracions per a vore de quina manera l’impacte econòmic de la suspensió d’estes festes és el mínim possible.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.