Anuncios

Tres ferits a causa de les pluges en Canals i Ontinyent

Bombers riu Clariano

Els bombers fent un rescat en el riu Clariano | Bombers de València

 

Els equips sanitaris han atés i traslladat a hospitals a tres persones de les rescatades en Ontinyent i Canals, en les comarques de la Vall d’Albaida i la Costera respectivament (València) en l’episodi de fortes pluges que s’està registrant des de la matinada com a conseqüència d’una Depressió Atmosfèrica en Nivells Alts (DANA), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Dos d’ells presentaven problemes relacionats amb haver-se quedat submergits en l’aigua.

 

Anuncios

Cap a les 10.00 hores Emergències ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) al Camí de la Font de la Puríssima, en Ontinyent, per a assistir a un home que havia quedat atrapat per un peu després de caure’s part de la teulada d’una casa. L’equip sanitari ha atés a l’home, del qui no es disposa l’edat, per possible fractura de turmell i posteriorment ha sigut traslladat a l’Hospital d’Ontinyent.

 

D’altra banda, Emrgències també ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent i una altra de SVB al centre de salut de Canals, a on els equips d’emergència han traslladat a dos persones que, pel que pareix, havien quedat atrapades en un cotxe, sobre les 10.40 hores.

 

 

Els servicis mèdics han assistit a un home de 43 anys per contusions, crisi d’ansietat i per lleu aspiració d’aigua i a un altre de 58 anys per policontusions i immersió per aigua. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva en ambulància.

 

En el cas d’Ontinyent, segons els Bombers, el barri de la Cantereria ha sigut la zona «més afectada» i a on han realitzat diferents rescats de persones que estaven atrapades, entre elles, l’atrapat en desprendre’s part d’un sostre. Igualment, s’ha prestat ajuda a diferents veïns en parcs i en cotxes i a un altre home en la zona de l’escorxador d’Ontinyent.

 

En el municipi de Canals, els bombers han rescatat a tres persones en el riu Cànyoles. S’han mobilitzat fins al lloc voluntaris de Vallada i Grup Especial de Rescat a Altura (GERA), ja que dos persones han sigut rescatades per efectius terrestres i la tercera amb helicòpter de la Generalitat. Ha col·laborat així mateix el Grup de Muntanya de la Guàrdia Civil.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.

Presó provisional per a l’acusat de matar a un home en una perruqueria de València

Un jutjat de València envia a presó provisional sense fiança al jove de 26 anys detingut per la mort a ganivetades del seu company en una perruqueria del barri de Russafa.

Un miler d’aspirants acudix al càsting d’extres d’Embullats en Ciutat de la Llum

Prop d'un miler de persones ha participat en el càsting de figuració per al rodatge de la superproducció musical Embullats en els estudis Ciutat de la Llum i altres enclavaments d'Alacant.

Elda celebra la declaració internacional dels seus Moros i Cristians

La declaració de Festa d'Interés Turístic Internacional per als Moros i Cristians d'Elda reconeix la seua rellevància històrica i social i reforça el paper de la ciutat en el turisme cultural.
Anuncios