Tres ferits a causa de les pluges en Canals i Ontinyent

Bombers riu Clariano

Els bombers fent un rescat en el riu Clariano | Bombers de València

 

Els equips sanitaris han atés i traslladat a hospitals a tres persones de les rescatades en Ontinyent i Canals, en les comarques de la Vall d’Albaida i la Costera respectivament (València) en l’episodi de fortes pluges que s’està registrant des de la matinada com a conseqüència d’una Depressió Atmosfèrica en Nivells Alts (DANA), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Dos d’ells presentaven problemes relacionats amb haver-se quedat submergits en l’aigua.

 

Cap a les 10.00 hores Emergències ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) al Camí de la Font de la Puríssima, en Ontinyent, per a assistir a un home que havia quedat atrapat per un peu després de caure’s part de la teulada d’una casa. L’equip sanitari ha atés a l’home, del qui no es disposa l’edat, per possible fractura de turmell i posteriorment ha sigut traslladat a l’Hospital d’Ontinyent.

 

D’altra banda, Emrgències també ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent i una altra de SVB al centre de salut de Canals, a on els equips d’emergència han traslladat a dos persones que, pel que pareix, havien quedat atrapades en un cotxe, sobre les 10.40 hores.

 

 

Els servicis mèdics han assistit a un home de 43 anys per contusions, crisi d’ansietat i per lleu aspiració d’aigua i a un altre de 58 anys per policontusions i immersió per aigua. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva en ambulància.

 

En el cas d’Ontinyent, segons els Bombers, el barri de la Cantereria ha sigut la zona «més afectada» i a on han realitzat diferents rescats de persones que estaven atrapades, entre elles, l’atrapat en desprendre’s part d’un sostre. Igualment, s’ha prestat ajuda a diferents veïns en parcs i en cotxes i a un altre home en la zona de l’escorxador d’Ontinyent.

 

En el municipi de Canals, els bombers han rescatat a tres persones en el riu Cànyoles. S’han mobilitzat fins al lloc voluntaris de Vallada i Grup Especial de Rescat a Altura (GERA), ja que dos persones han sigut rescatades per efectius terrestres i la tercera amb helicòpter de la Generalitat. Ha col·laborat així mateix el Grup de Muntanya de la Guàrdia Civil.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.