9.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

El riu Clariano es desborda i obliga a evacuar als veïns de la Cantereria d’Ontinyent

Riu Clariano desbordat

El riu Clariano desbordat en el barri de la Cantereria | Twitter

 

El riu Clariano s’ha desbordat al seu pas per Ontinyent, capital de la comarca de la Vall d’Albaida (València) a conseqüència del temporal de pluges que afecta tot el territori valencià, a nivell general, i que ha deixat en este municipi un poc més de 180 litres per metre quadrat en les últimes 24 hores.

 

 

Segons Emergències de la Generalitat, la Policia Local d’Ontinyent ha confirmat que els accessos a la zona afectada estan bloquejats. A més, el desbordament ha provocat que es talle la connexió fèrria de la línia Alcoi – València al seu pas per la comarca, cosa que obliga a fer el trajecte entre Ontinyent i Xàtiva per carretera, tal com ha informat Renfe.

 

 

Tal com es pot vore en les imàtgens espectaculars de la crescuda del riu, al seu pas pel barri de la Cantereria, la situació és de molt de risc i l’aigua ha arribat a les portes de les cases, cosa que ha obligat a la Policia Local d’Ontinyent ha evacuar als veïns del carrer Cantereria.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.