El riu Clariano es desborda i obliga a evacuar als veïns de la Cantereria d’Ontinyent

Riu Clariano desbordat

El riu Clariano desbordat en el barri de la Cantereria | Twitter

 

El riu Clariano s’ha desbordat al seu pas per Ontinyent, capital de la comarca de la Vall d’Albaida (València) a conseqüència del temporal de pluges que afecta tot el territori valencià, a nivell general, i que ha deixat en este municipi un poc més de 180 litres per metre quadrat en les últimes 24 hores.

 

 

Segons Emergències de la Generalitat, la Policia Local d’Ontinyent ha confirmat que els accessos a la zona afectada estan bloquejats. A més, el desbordament ha provocat que es talle la connexió fèrria de la línia Alcoi – València al seu pas per la comarca, cosa que obliga a fer el trajecte entre Ontinyent i Xàtiva per carretera, tal com ha informat Renfe.

 

 

Tal com es pot vore en les imàtgens espectaculars de la crescuda del riu, al seu pas pel barri de la Cantereria, la situació és de molt de risc i l’aigua ha arribat a les portes de les cases, cosa que ha obligat a la Policia Local d’Ontinyent ha evacuar als veïns del carrer Cantereria.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.