7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Fernando Tejero ven el seu pis de luxe del centre de Madrid

L'actor Fernando Tejero

Fernando Tejero vol anar-se’n a viure a les afores de Madrid | Instagram

 

Pareix que quan ho tens tot, vols menys. L’actor Fernando Tejero ha posat en venda el seu pis del centre de Madrid per anar-se’n a viure a les afores, on puga estar tranquil, allunyat del ‘tot’ que rodeja la gran capital, i on poder passar més desapercebut.

 

La immobiliària Gilmar és l’encarregada de gestionar la venda del pis, i per això ha publicat l’oferta en diferents portals web especialitzats com Idealista. El pis de Tejero té un total de 184 metres quadrats, i està molt prop del Palacio Real i el Teatre Reial. S’ubica en una quarta planta, dóna a l’exterior i té tres grans balcons que donen a la façana principal.

 

Sostres de més de tres metres i terra de fusta massissa

Cal destacar els seus alts sostres de més de tres metres, el terra de fusta massissa, així com el gas natural, del qual disposa tant per a l’aigua calenta com per a la calefacció. També destaca el menjador amb un menjador independent, un lavabo de cortesia i dos dormitoris amb banys suite. Un hall rebedor i una cuina amb despensa són les estances que complementen este pis de luxe de l’actor.

 

Finalment, en la descripció de l’immoble asseguren que «la finca està totalment rehabilitada amb ascensor en planta, conserge i amb despeses de comunitat molt baixes». Per tota esta classe de luxes, Tejero demana un total de 890.000 euros, que pretén invertir en un pis més discret i relaxat a les afores de Madrid. Una volta ha pres esta decisió i amb l’anunci ja publicat, el popular actor de ‘Aquí No Hay Quien Viva’ només ha d’esperar al comprador perfecte que li puga permetre encetar una nova etapa de la seua vida. 

Imatge del pis de Fernando Tejero

El pis de Fernando Tejero té un menjador amb tres balcons | Idealista

 

En el focus de la polèmica

Tejero fa poc que ha sigut notícia després de què es publicaren unes imatges on es donava un bes amb Pol Badía. Tot i l’evidència de les fotografies, Tejero es va afanyar en desmentir que tinguera parella a través de les xarxes socials, assegurant que estava feliç i solter.

 

També ha estat en boca de tots després de ser la portada de la revista ‘Sport Life’, on es podia vore un Tejero estilitzat i molt en forma. 

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.