Fernando Tejero ven el seu pis de luxe del centre de Madrid

L'actor Fernando Tejero

Fernando Tejero vol anar-se’n a viure a les afores de Madrid | Instagram

 

Pareix que quan ho tens tot, vols menys. L’actor Fernando Tejero ha posat en venda el seu pis del centre de Madrid per anar-se’n a viure a les afores, on puga estar tranquil, allunyat del ‘tot’ que rodeja la gran capital, i on poder passar més desapercebut.

 

La immobiliària Gilmar és l’encarregada de gestionar la venda del pis, i per això ha publicat l’oferta en diferents portals web especialitzats com Idealista. El pis de Tejero té un total de 184 metres quadrats, i està molt prop del Palacio Real i el Teatre Reial. S’ubica en una quarta planta, dóna a l’exterior i té tres grans balcons que donen a la façana principal.

 

Sostres de més de tres metres i terra de fusta massissa

Cal destacar els seus alts sostres de més de tres metres, el terra de fusta massissa, així com el gas natural, del qual disposa tant per a l’aigua calenta com per a la calefacció. També destaca el menjador amb un menjador independent, un lavabo de cortesia i dos dormitoris amb banys suite. Un hall rebedor i una cuina amb despensa són les estances que complementen este pis de luxe de l’actor.

 

Finalment, en la descripció de l’immoble asseguren que «la finca està totalment rehabilitada amb ascensor en planta, conserge i amb despeses de comunitat molt baixes». Per tota esta classe de luxes, Tejero demana un total de 890.000 euros, que pretén invertir en un pis més discret i relaxat a les afores de Madrid. Una volta ha pres esta decisió i amb l’anunci ja publicat, el popular actor de ‘Aquí No Hay Quien Viva’ només ha d’esperar al comprador perfecte que li puga permetre encetar una nova etapa de la seua vida. 

Imatge del pis de Fernando Tejero

El pis de Fernando Tejero té un menjador amb tres balcons | Idealista

 

En el focus de la polèmica

Tejero fa poc que ha sigut notícia després de què es publicaren unes imatges on es donava un bes amb Pol Badía. Tot i l’evidència de les fotografies, Tejero es va afanyar en desmentir que tinguera parella a través de les xarxes socials, assegurant que estava feliç i solter.

 

També ha estat en boca de tots després de ser la portada de la revista ‘Sport Life’, on es podia vore un Tejero estilitzat i molt en forma. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.