6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Fernando Tejero ven el seu pis de luxe del centre de Madrid

L'actor Fernando Tejero

Fernando Tejero vol anar-se’n a viure a les afores de Madrid | Instagram

 

Pareix que quan ho tens tot, vols menys. L’actor Fernando Tejero ha posat en venda el seu pis del centre de Madrid per anar-se’n a viure a les afores, on puga estar tranquil, allunyat del ‘tot’ que rodeja la gran capital, i on poder passar més desapercebut.

 

La immobiliària Gilmar és l’encarregada de gestionar la venda del pis, i per això ha publicat l’oferta en diferents portals web especialitzats com Idealista. El pis de Tejero té un total de 184 metres quadrats, i està molt prop del Palacio Real i el Teatre Reial. S’ubica en una quarta planta, dóna a l’exterior i té tres grans balcons que donen a la façana principal.

 

Sostres de més de tres metres i terra de fusta massissa

Cal destacar els seus alts sostres de més de tres metres, el terra de fusta massissa, així com el gas natural, del qual disposa tant per a l’aigua calenta com per a la calefacció. També destaca el menjador amb un menjador independent, un lavabo de cortesia i dos dormitoris amb banys suite. Un hall rebedor i una cuina amb despensa són les estances que complementen este pis de luxe de l’actor.

 

Finalment, en la descripció de l’immoble asseguren que «la finca està totalment rehabilitada amb ascensor en planta, conserge i amb despeses de comunitat molt baixes». Per tota esta classe de luxes, Tejero demana un total de 890.000 euros, que pretén invertir en un pis més discret i relaxat a les afores de Madrid. Una volta ha pres esta decisió i amb l’anunci ja publicat, el popular actor de ‘Aquí No Hay Quien Viva’ només ha d’esperar al comprador perfecte que li puga permetre encetar una nova etapa de la seua vida. 

Imatge del pis de Fernando Tejero

El pis de Fernando Tejero té un menjador amb tres balcons | Idealista

 

En el focus de la polèmica

Tejero fa poc que ha sigut notícia després de què es publicaren unes imatges on es donava un bes amb Pol Badía. Tot i l’evidència de les fotografies, Tejero es va afanyar en desmentir que tinguera parella a través de les xarxes socials, assegurant que estava feliç i solter.

 

També ha estat en boca de tots després de ser la portada de la revista ‘Sport Life’, on es podia vore un Tejero estilitzat i molt en forma. 

Últimes notícies

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.