11.8 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Fernando Tejero ven el seu pis de luxe del centre de Madrid

L'actor Fernando Tejero

Fernando Tejero vol anar-se’n a viure a les afores de Madrid | Instagram

 

Pareix que quan ho tens tot, vols menys. L’actor Fernando Tejero ha posat en venda el seu pis del centre de Madrid per anar-se’n a viure a les afores, on puga estar tranquil, allunyat del ‘tot’ que rodeja la gran capital, i on poder passar més desapercebut.

 

La immobiliària Gilmar és l’encarregada de gestionar la venda del pis, i per això ha publicat l’oferta en diferents portals web especialitzats com Idealista. El pis de Tejero té un total de 184 metres quadrats, i està molt prop del Palacio Real i el Teatre Reial. S’ubica en una quarta planta, dóna a l’exterior i té tres grans balcons que donen a la façana principal.

 

Sostres de més de tres metres i terra de fusta massissa

Cal destacar els seus alts sostres de més de tres metres, el terra de fusta massissa, així com el gas natural, del qual disposa tant per a l’aigua calenta com per a la calefacció. També destaca el menjador amb un menjador independent, un lavabo de cortesia i dos dormitoris amb banys suite. Un hall rebedor i una cuina amb despensa són les estances que complementen este pis de luxe de l’actor.

 

Finalment, en la descripció de l’immoble asseguren que «la finca està totalment rehabilitada amb ascensor en planta, conserge i amb despeses de comunitat molt baixes». Per tota esta classe de luxes, Tejero demana un total de 890.000 euros, que pretén invertir en un pis més discret i relaxat a les afores de Madrid. Una volta ha pres esta decisió i amb l’anunci ja publicat, el popular actor de ‘Aquí No Hay Quien Viva’ només ha d’esperar al comprador perfecte que li puga permetre encetar una nova etapa de la seua vida. 

Imatge del pis de Fernando Tejero

El pis de Fernando Tejero té un menjador amb tres balcons | Idealista

 

En el focus de la polèmica

Tejero fa poc que ha sigut notícia després de què es publicaren unes imatges on es donava un bes amb Pol Badía. Tot i l’evidència de les fotografies, Tejero es va afanyar en desmentir que tinguera parella a través de les xarxes socials, assegurant que estava feliç i solter.

 

També ha estat en boca de tots després de ser la portada de la revista ‘Sport Life’, on es podia vore un Tejero estilitzat i molt en forma. 

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.