18.3 C
València
Divendres, 24 octubre, 2025

Fins a 30 graus omplin de banyistes les platges d’Alacant en plena tardor

Les altes temperatures i l’ambient solejat han animat als banyistes a acostar-se a nombroses platges de la província d’Alacant, a pocs dies del canvi a l’horari d’hivern. Amb termòmetres que han aconseguit els 30 graus en plena tardor, l’estampa ha sigut clarament estiuenca, amb molts usuaris aprofitant les hores de sol per a gaudir de l’arena i de la mar.

AEMET preveu més calor a mitat de setmana

L’Agència Estatal de Meteorologia en la Comunitat Valenciana ha informat este dimarts de valors de fins a 30 graus en el litoral alacantí, unes temperatures que aniran en augment el dimecres i el dijous. Este pronòstic ha apuntat a la continuïtat, a curt termini, d’un ambient càlid que ha afavorit l’activitat de platja.

A la ciutat d’Alacant, la platja del Postiguet s’ha omplit este matí de persones que han aprofitat la calor per a donar-se un bany o prendre el sol. L’afluència ha reflectit l’estirada d’un temps estable i lluminós, que ha permés prolongar els plans a l’aire lliure malgrat el calendari tardorenc.

Esta situació, unida a la proximitat del canvi d’hora, ha animat a esprémer les jornades al costat de la mar abans que fosquege més primerenc en les pròximes setmanes. A mesura que avance la setmana, l’ascens tèrmic anunciat per AEMET podria intensificar eixa tendència i mantindre les platges amb un notable tràfec de banyistes.

Últimes notícies

Antonio Tejero, condemnat pel 23F, en estat terminal en un hospital de València

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil, de 93 anys, està conscient i acompanyat per la seua família en un centre sanitari d'Alzira. Va ser condemnat pel 23F i va obtindre la llibertat condicional en 1996.

PowerCo impartirà el primer màster interuniversitari per a fabricar bateries a Espanya

PowerCo i les dos universitats públiques valencianes llançaran un màster semipresencial de 60 crèdits que replica el procés productiu per a formar talent local. El pla inclou huit mòduls, TFM alineat amb la planta i pràctiques remunerades en la gigafactoria.

La Diputació insta Govern i Consell a accelerar les ajudes després de la DANA i a reforçar la prevenció

El ple de la Diputació de València ha aprovat per unanimitat demanar a Govern i Consell que acceleren el pagament d'ajudes per la DANA i que rendisquen comptes del pla de recuperació. La sessió ha inclòs un minut de silenci per les 229 víctimes de la riuada, en vespres del seu primer aniversari.

Morant defén que les ajudes de la DANA que arriben són del Govern i qüestiona a Mazón

La ministra ha assegurat que les ajudes que ja perceben els afectats per la DANA procedixen de l'Executiu central i ha criticat la falta de transparència del Consell. Ha citat 8.000 milions transferits i més de 10.000 beneficiaris d'ajudes de 600 euros per a material educatiu.

Aldaia ha perdut el 50% dels seus vehicles i vivendes en la dana, segons Luján

L'alcalde d'Aldaia xifra en 10.000 els vehicles i en 4.000 els immobles danyats per la dana del 29 d'octubre, amb sis morts i mig municipi afectat. Denuncia retards en la reconstrucció i demana una direcció supramunicipal de l'emergència.

Camarero exigix al Govern transparència sobre les donacions després de la DANA

Camarero ha reclamat que el Govern publique el saldo i l'ús del compte de donacions oberta després de la DANA i ha acusat a Diana Morant d'opacitat i faules.

Morant veu una ocurrència permetre triar entre valencià i castellà a la PAU

La ministra ha qualificat d'ocurrència la proposta del Consell perquè l'alumnat puga triar entre les proves de castellà o valencià i ha demanat centrar-se en la qualitat docent.

A les 12h del 29-O ja es percebia el risc i hi havia rescats, segons un tècnic d’Emergències

L'operador va situar el punt crític de la DANA al migdia del 29-O, amb rescats ja en marxa i risc evident. Aemet va passar a roig sense avís i el Cecopi no es va convocar encara.