25.9 C
València
Diumenge, 8 juny, 2025

La foto que demostra que Sergio Ramos té una gran obsessió

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Per tots és sabut que els futbolistes estan sotmesos a diferents entrenaments al llarg de la setmana per tal de donar el millor de si per als partits, però hi ha alguns que el deport se’ls ha escapat de les mans, i molt. És el cas de Sergio Ramos, jugador del Reial Madrid.

 

Tot i ser un dels futbolistes més valorats del nostre país, l’home de Pilar Rubio pareix no tindre prou amb els entrenaments del seu equip i no dubta en sotmetre’s a hores i hores de gimnàs per a modelar el cos al seu gust. Sergio Ramos, igual que la seua dona, dediquen gran part del seu temps a entrenar, cosa que es pot vore en els seus esculturals cossos, i també en internet, a on acostuma a pujar fotos practicant deport.

 

L‘última imatge que ha publicat el futbolista andalús donarà molt que parlar. En la fotografia es veu a Ramos amb uns shorts negres i en el camp d’entrenament del seu equip marcant abdominals, bíceps i tríceps. El defensa blanc no ha dubtat en compartir la fotografia amb els seus seguidors per a fer gala del seu cos.

 

El missatge de Sergio Ramos en internet

«És el nostre torn. Som-hi! It ‘s our turn. Let ‘s go for it! #HalaMadrid», ha escrit Sergio Ramos per tal d’automotivar-se. De fet, el Real Madrid es pot convertir en campió de lliga este dijous si guanya o empata davant del Villarreal CF. La seua fotografia ha causat tal sensació que en pocs minuts arribava als 800.000 ‘m’agrada’. «Quin toro», asseguraven alguns comentaris en referència a la gran musculatura i l’excel·lent estat de forma del futbolista.

 

Als seus 34 anys, Sergio Ramos té una figura envejable i és considerat un dels millors futbolistes del seu equip. Tot i comptar amb tres fills, i un que ve en camí, el madridista sempre troba un forat per a entrenar i alliberar adrenalina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Es nuestro turno. ¡Vamos! It’s our turn. Let’s go for it! #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

 

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes i cels buidats en la Comunitat Valenciana este diumenge

Este diumenge en la Comunitat Valenciana s'esperen temperatures màximes en descens, especialment notable en algunes zones, i cels que s'aniran buidant després d'intervals de núvols baixos durant el matí.

Policies francesos i espanyols reforcen la seguretat i atenció a turistes a Alacant

Agents de la Policia Nacional espanyola i francesa patrullen junts a Alacant per a millorar la seguretat i assistència a turistes gràcies al projecte Comissaries Europees.

Tràgic accident en la Ronda Nord de València: un home mor després de xocar contra un arbre

Un home de 63 anys mor després de perdre el control del seu cotxe i xocar contra un arbre en la Ronda Nord de València. Un altre passatger va resultar ferit.

Club de lectura impulsa la recuperació d’Azorín, l’escriptor del 98 poc reconegut

Un club de lectura a Alacant busca recuperar la figura i obra de l'escriptor Azorín, amb tertúlies bimensuals que analitzen els seus llibres i llegat.

Detinguda una mare per bufetejar a la professora de la seua filla en un col·legi de Torrent

Una dona de 26 anys va ser detinguda després de propinar una galtada a la professora de la seua filla en un col·legi de Torrent (València), acusant-la falsament davant d'alumnes.

Nets i avis cuinen junts en el concurs Sènior Xef a Castelló

L'Ajuntament de Castelló organitza Sènior Xef, un concurs on nets i avis cuinen plats tradicionals a quatre mans, fomentant l'envelliment actiu i l'ús de productes locals.

Alcoi i Ontinyent registren 36,5 graus en una jornada de temperatures estiuenques en la Comunitat Valenciana

Alcoi i Ontinyent aconseguixen temperatures màximes de 36,5 graus en una jornada amb calor estiuenca avançada en la Comunitat Valenciana, segons l'Agència Estatal de Meteorologia.

Bombers estabilitzen incendi a camp ras de desballestament a Muro d’Alcoi

L'incendi declarat en un descampat d'un desballestament a Muro d'Alcoi ha sigut controlat per bombers sense afectar les naus industrials pròximes.