Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Fran Rivera confessa que va ser víctima d’assetjament sexual amb 16 anys

 

Sofía Cristo ha posat sobre la palestra el cas de l’abús sexual infantil. La DJ va confessar en ‘Secret Story’ que ella va ser víctima quan a penes tenia cinc anys. I ha fet que altres famosos s’atrevisquen a confessar casos similars.

Famós des del bressol i una de les persones que més s’ha parlat al nostre país en les últimes dècades, Francisco Rivera continua sent una caixa de sorpreses.

I és que malgrat haver protagonitzat infinitat d’entrevistes parlant de la seua vida i de ser col·laborador de ‘Espejo Público’ des de fa diversos anys, l’ex torero acaba de comptar alguna cosa que va patir d’adolescent i del que mai havia parlat fins ara.

Francisco revelava que una senyora li havia assetjat sexualment quan tenia 16 anys.

Proposició

 

Com i cada vegada més relaxat davant de les càmeres, el col·laborador de Susanna Griso relata que una senyora es va excedir amb ell en l’aeroport de Marràqueix quan tornava de visitar a la seua mare, Carmina Ordóñez.
El destre relata que la seua assetjadora se li va acostar i, proposant-li exercir de model, va acabar per dir-li que podia “guanyar molts diners fent altres coses”. Ell no va accedir. La seua resposta va ser que ell volia “ser torero”.

Discreció

 

El marit de Lourdes Montes ha decidit fer-lo públic en el programa i l’ha contat com una trista anècdota que va deixar a la presentadora completament impactada, ja que la senyora “podria haver sigut una proxeneta“. El no va voler anar més enllà.

Tampoc ho ha fet posteriorment quan els periodistes ho han trobat al carrer. Parc en paraules, tampoc s’ha pronunciat ni sobre el seu possible acostament amb Julián Contreras —que fa uns dies confessava que la seua relació amb els seus germans Fran i Cayetano estava molt bé, que parlaven i que es volien molt- -ni sobre el delicat moment que travessa el seu un altre germà, Kiko Rivera, al qual acusen d’haver sigut deslleial a Irene Rosales i haver pogut recaure en les seues addiccions.

Últimes notícies

La Generalitat inicia el major dragatge en el port de Cullera per a recuperar el calat després de la DANA

Arranca el dragatge del port de Cullera amb una primera retirada de 51.000 m³ de sediments, d'un total de 170.000. El 70% es reutilitzarà en platges i el 30% no és apte.

El Roig Arena, nova casa del València Basket, suma passadís de la fama i sala de vídeo

El València Basket disposa d'una zona pròpia en el Roig Arena amb passadís de la fama, pista auxiliar i sala de vídeo tipus cinema. La instal·lació reforça identitat i treball diari.

Detinguda a Gandia per fingir una estafa per a no deixar un pis ocupat

Una jove de 24 anys va ser detinguda a Gandia després de denunciar una estafa inexistent de lloguer i presentar un contracte fals per a mantindre's en una vivenda ocupada. Va admetre els fets i va quedar en llibertat amb obligació de comparéixer si és requerida.

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa enfront de Ryanair

Puente sosté que les taxes d'Aena són competitives i es fixen amb fórmules regulades i supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de costos.

Aena triplica el seu pla i destina 12.888 milions a aeroports en 2027-2031

Aena preveu invertir 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el marc anterior, per a ampliar capacitat, millorar l'experiència i accelerar la sostenibilitat. El pla s'integrarà en el DAURA III.

Les Corts fixa el 30 de setembre la segona sessió de la comissió de la DANA amb més tècnics

La comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre celebrarà el 30 de setembre la seua segona tanda de compareixences, de nou amb perfils tècnics. El calendari posterior i la presència de víctimes seguixen sense data, enmig d'un pols polític.

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa

El ministre de Transports sosté que les taxes del gestor aeroportuari són les més competitives d'Europa i que es fixen per normativa i amb supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de tarifes.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El pla destina 1.154 milions a l'Alacant-Elx per a ampliar un 30% la terminal, construir un nou carrer de rodatge i modernitzar controls, dins del DORA III. Autoritats locals demanen segona pista i connexió ferroviària.