30.7 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Gandia posa en marxa la campanya ‘No estàs sola’

Gandia, en la Safor (València) posa en marxa la campanya 'No estàs sola'

Cartell de la campanua | Ajuntament de Gandia

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L‘Ajuntament de Gandia, en la Safor (València), des de l’Àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives juntament amb l’Àrea de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació i, en col·laboració amb els supermercats de la ciutat, ha creat la campanya destinada a la prevenció i lluita contra la violència masclista ‘No estàs sola‘, amb l’objectiu de fer saber a les dones que no estan soles davant d’esta classe de violència.

 

Esta iniciativa naix amb l‘objectiu d’ajudar a les dones víctimes de violència masclista, dins de la situació d’Estat d’Alarma i de confinament originat per la COVID-19. Durant este període, elles, les seues filles i fills, i altres persones en situació de dependència al seu càrrec, es veuen obligades a conviure al costat del maltractador, en un clima caracteritzat per una especial tensió.

 

A tot això cal sumar que, en general, a estes dones únicament se’ls permet eixir al carrer per a poder fer la compra. Per esta raó, els supermercats són un punt clau, ja que una volta siga comunicada la situació de risc o perill per part de la víctima, es pot donar l’alerta i activar els protocols, que és la finalitat de la campanya.

 

Els supermercats de la campanya

Els supermercats adherits a esta iniciativa són: Carrefour, Economy Cash, Vidal i Family Cash. Tots ells han rebut per part de l’Àrea un cartell informatiu de la campanya, que han col·locat a la porta principal dels seus establiments, i també una guia dels principals telèfons i recursos amb els que es compta per a posar en marxa el protocol d’atenció i intervenció immediata a les víctimes.

 

Les dones que ho necessiten, podran acudir als supermercats abans esmentats i dirigir-se a les o els responsables del mateix i demanar ajuda. Immediatament, es procedirà a activar el protocol que s’ha elaborat per a esta finalitat.

Últimes notícies

Home de 53 anys mor per colp de calor a Alacant després de diverses hores caminant

Un home de 53 anys amb patologies prèvies va morir a Alacant a causa d'un colp de calor després de caminar durant hores. És el tercer cas fatal a la Comunitat Valenciana enguany.

La Generalitat llança la nova Carpeta Ciutadana per a una administració pública més àgil i eficient

La Generalitat presenta una Carpeta Ciutadana renovada dins del Pla Simplifica que facilita la gestió digital de tràmits, notificacions i certificats per als ciutadans.

Mazón destaca la necessitat absoluta d’autorització per a endeutament en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, qualifica com a necessitat absoluta l'autorització per a una operació d'endeutament de 1.816 milions euros fora del Fons de Liquiditat Autonòmica.

Farmàcies valencianes recolzen solució a l’impagament però mantindran pressió fins a confirmació oficial

Les farmàcies de València celebren un avanç en la solució a l'impagament per la Generalitat, però seguiran amb mesures de pressió fins a confirmació per escrit del compromís administratiu.

PLD Space impulsa la creació de 56 ocupacions amb el centre de llançament Miura 5 a Guaiana Francesa

PLD Space projecta crear 56 ocupacions directes i indirectes per a 2030 en el seu nou centre de llançament del coet Miura 5, situat a Guaiana Francesa.

Carlos Mazón reafirma el seu respecte indestructible cap a Francisco Camps malgrat la seua candidatura en el PPCV

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, assegura que Francisco Camps sempre tindrà el seu respecte malgrat la seua nova candidatura per a liderar el PPCV, en un context de crítiques i recuperació regional després de la DANA.

Jutgessa ordena conservar comunicacions clau del CoordCom durant la DANA d’octubre 2024

La jutgessa de Catarroja ordena conservar totes les comunicacions del sistema CoordCom entre el 24 i 29 d'octubre de 2024, durant l'emergència de la DANA a la Comunitat Valenciana.

El Consell critica la gestió del Consorci i alerta del risc per a empreses després de la Dana

La consellera Marián Cano denuncia que el 60% de les empreses afectades per la Dana només ha rebut acomptes del Consorci d'Assegurances, la qual cosa posa en risc la seua viabilitat i retardar la recuperació econòmica.