Mastodon
23.1 C
València
Dijous, 11 setembre, 2025

Gianmarco podria estar utilitzant a Adara per a guanyar el concurs

Gianmarco i Ivana Icardi

Ivana Icardi i Gianmarco van coincidir en la versió italiana de ‘Gran Hermano’ | Telecinco

Han hagut de passar quasi huit setmanes per a que el passat de Gianmarco apareguera en els platós de la televisió espanyola i ho ha fet per a deixar-lo en una situació molt negativa. En la vesprada d’este dimarts, ‘Sálvame s’ha desplaçat fins a Itàlia per a entrevistar a Ivana Icardi, concursant de ‘Grande Fratello’ i companya d’edició de Gianmarco Onestini, ara concursant en l’edició VIP espanyola.

 

El testimoni de la jove és fonamental per a entendre el concurs què està fent l’italià. En este sentit, ella explica que Onestini també era un concursant moble en Itàlia i que la manera que va trobar per a despertar el seu concurs va ser arrimar-se a ella i simular haver-se enamorat per a saltar a la primera línia del concurs.

 

Segons narra Icardi, la tàctica seria la mateixa que està utilitzant amb Adara. Tot implicaria dir que li recorda a la seua ex, crear un contacte físic molt proper i regalar mirades i moments que fan sentir a l’altre molt especial.

 

Falses promeses del concursant italià

La italiana ha explicat que una volta va acabar el concurs, va poder constatar que tot era una estratègia, perquè, quan van eixir de la casa, ell la va ignorar i no va prosperar cap de les promeses que ell li havia fet dins del concurs.

 

En el seu cas, ella també va deixar a la seua parella per a poder estar amb Gianmarco, una cosa que pareix que també estaria contemplant Adara i que, si seguix el mateix camí, podria acabar sent tot un pas en fals, víctima de les promeses del model. Faltarà vore com evoluciona i si, de nou, esta estratègia servix al concursant per a arrimar-se a la final del concurs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alfafar demana retardar les classes al dilluns, però Educació confirma l’obertura este dijous

Alfafar recomana ajornar l'inici en el CEIP Orba fins al dilluns 15 per prudència, mentres Educació afirma que el centre obrirà este dijous 11 després de la DANA.

La Comunitat Valenciana tarda 50 dies a pagar a proveïdors al juny, només Murcia la supera

La Comunitat Valenciana va registrar al juny un període mitjà de pagament de 50,27 dies, molt per damunt de la mitjana autonòmica de 27,46 dies i del límit legal de 30 dies. Només Murcia va tindre un termini major, amb 52,60 dies.

L’Ajuntament d’Alfafar recomana retardar l’inici de les classes al 15 de setembre

El Consistori demana ajornar fins al dilluns 15 l'arrancada del curs del CEIP Orba en les dependències provisionals després de la DANA. Defén que guanyar dos dies evita riscos i permet una incorporació més segura.

AMDComVal celebra el seu segon desdejuni informatiu amb el conseller d’Educació, José Antonio Rovira

Rovira recorda que el govern valencià invertix 140 milions d’euros per a reconstruir col·legis després de la DANA i critica la falta de suport del Govern central

Pradas sosté que va prioritzar la màxima difusió del Es-Alert durant la DANA

L'entorn de Salomé Pradas afirma que les referències a canals i mitjans en l'És-Alert durant la DANA buscaven ampliar l'abast de l'avís i no eren indicacions tècniques. Un vídeo del Cecopi arreplega les seues indicacions i els contactes amb responsables estatals en plena gestió del temporal.

El curs arranca demà en quatre col·legis afectats per la DANA amb quatre dies de retard

Els centres d'Algemesí, Alfafar i Massanassa obriran l'11 de setembre després de l'impacte de la DANA. L'alumnat començarà en aules prefabricades.

Dos atracadors armats roben més de 200.000 euros en una sucursal de València

Dos hòmens amb el rostre cobert van assaltar a primera hora una sucursal del carrer Beat Nicolás Factor i van amenaçar a una empleada. La Policia investiga i no hi ha detencions ara com ara.

Dos ferits després de caure un cotxe per un barranc de 20 metres a Tous, València

Dos hòmens van resultar ferits en precipitar-se el seu cotxe uns 20 metres per un barranc en el Camí Pollet de Tous. Bombers els van rescatar en helicòpter i van ser traslladats a hospitals d'Alzira i València.