L’Ajuntament de Godella organitza un nou taller sobre l’ús de noves tecnologies per a trobar feina

 

L’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), informa que estan obertes les inscripcions per a un nou taller que s’anomena ‘Tallers de noves tecnologies per a la cerca d’ocupació’. Consta de dos sessions que s’impartiran els pròxims 10 i 12 de novembre, a les 10.00 hores per videoconferència.

 

Concretament, els títols de cada sessió són: ‘Navegant per internet per a buscar ocupació i sa el teu mòbil per a buscar treball’, i ‘Xarxes Socials i Ocupació i Entrevista de Treball’, i segons les necessitats d’estes persones , si també els fa falta es donarà posteriorment el de ‘Recursos formatius en línia’ i ‘Aprén a descarregar els teus certificats’.

 

Des de l’Agència d’Ocupació de l’Ajuntament de Godella destaquen que este taller ha tingut una gran acollida en les primeres sessions que s’han fet en el mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea, Teresa Bueso, assegura: «Les persones que han participat, han quedat molt contentes, ja que la persona que l’impartix adapta el contingut a les necessitats de cadascú, donant-se una atenció molt personalitzada i detallada en funció dels coneixements i les habilitats de cada usuàri». Per això, Bueso convida a totes les persones que necessiten millorar en este sentit a apuntar-se, perquè no és per a un nivell bàsic i es pot traure molt de partit en poques hores.

 

«És important posar en valor esta classe de cursos, i més quan el retorn que te donen les persones participants és tant bo. Són ferramentes útils per a usar la tecnologia a l’hora de trobar feina. En ple segle XXI sabem que tot es meneja a través d’internet i conéixer una série de claus ens ajudaran a estar millor prepaparats», relata Bueso.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.