Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Gran incendi en la cuina d’un restaurant en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han acudit a sufocar esta nit de dimecres un incendi originat en la cuina d’un restaurant japonés, situat en l’avinguda de Costablanca núm.148 d’Alacant, en el que no s’han registrat ferits. Les faenes d’extinció s’han allargat més de tres hores, pel fet que el foc s’ha propagat per la coberta i dificultava l’extinció per l’aïllant situat en la zona superior de la teulada.

 

El SPEIS ha sigut avisat per part dels amos del restaurant alertant de l’incendi cap a les 22.20 hores, i fins al lloc de l’emergència s’han desplaçat tres dotacions completes amb tretze efectius de bombers, i tres patrulles de Policia Local que han desallotjat el local afectat i han tallat els accessos al trànsit.

 

Els bombers han començat les faenes d’extinció primer desplegant tres línies d’aigua amb la Bomba Urbana Pesada i Nodrissa, per l’interior del local, i en accedir han trobat el focus de l’incendi que s’havia iniciat en la cuina del restaurant i propagat per la campana extractora, i estava afectant la coberta. Per això s’ha mobilitzat fins allí el vehicle escala per a controlar el foc des de la part superior amb una altra línia d’aigua en altura.

 

Els efectius han treballat en la total extinció durant tres hores, donada la dificultat per a controlar les flames per l’aïllant de la coberta, conseguint controlar-lo passades les 00.10 hores. Els amos del local japonés han dit que l’incendi es va iniciar per l’oli al foc d’una paella, i el local ha quedat parcialment afectat i clausurat.

Últimes notícies

València Basket estudia no vendre entrades davant el Hapoel en Eurolliga

El club valora no vendre entrades per al dol d'Eurolliga del 15 d'octubre davant Hapoel Tel Aviv per motius de seguretat, en coordinació amb Eurolliga i autoritats. La decisió no és definitiva i seguiria el precedent aplicat la passada temporada.

Agost va ser molt càlid i sec en la Comunitat amb una onada de calor històrica de fins a 45,5 °C

Agost de 2025 va ser molt càlid i sec en la Comunitat Valenciana, amb una onada de calor del 3 al 18 que va deixar 45,5 °C i la setmana del 12 al 18 com la més càlida registrada. La pluja acumulada va ser de 13 l/m², un 43% menys que la mitjana 1991-2020, amb forts contrastos per tempestes locals.

El València Basket sospesa no vendre entrades davant el Hapoel per a prioritzar la seguretat

El club estudia repetir la mesura aplicada en semifinals d'Eurocopa davant l'equip israelià i manté contactes amb Eurolliga i Delegació del Govern. La decisió encara no està presa i la prioritat és protegir aficionats i jugadors

Els aeroports espanyols tancaran 2025 amb rècord i més de 320 milions de passatgers

Espanya preveu superar els 320 milions de passatgers en 2025, un 3,5% més que en 2024, i encadenar un nou màxim històric en la xarxa d'Aena. L'anunci arriba en un acte sobre inversions 2027-2031 i consolida la recuperació després de la pandèmia

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena destinarà 12.888 milions a la seua xarxa a Espanya durant 2027-2031, més del triple que en el quinquenni previ. El Govern el definix com la major inversió en dècades.

Sánchez anuncia 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El president del Govern anuncia una inversió de 1.000 milions per a l'aeroport d'Alacant entre 2027 i 2031, orientada a modernització i augment de capacitat.

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena preveu elevar la inversió en la seua xarxa espanyola fins a 12.888 milions en el període 2027-2031. El pla apunta a modernització, capacitat i millor experiència de l'usuari.

Una acusació demana que la jutgessa de la DANA requerisca a À Punt el vídeo del Cecopi del 29-O

Ciutadans, com a acusació popular, sol·licita que el jutjat requerisca a À Punt tot el vídeo i àudio en brut del Cecopi del 29-O i dies posteriors. La petició arriba després de l'oferiment de la cadena, condicionat a un requeriment judicial, i la denúncia per la filtració del material.