Mastodon
23 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

La Guàrdia Civil deté a dos persones per atracar a una persona amb mobilitat reduïda a l’eixida d’un local d’oci a Oliva

 

La Guàrdia Civil d’Oliva-Gandia, a la comarca de la Safor, ha detingut a dos homes, veïns d’Oliva, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència a un home de 40 anys amb mobilitat reduïda.

 

Els fets es van registrar sobre les 04:00 de la matinada del passat 22 d’octubre, quan la mata eixia d’un conegut local de la localitat d’Oliva de maquines recreatives on havia guanyat 350 euros.

  

Una vegada la víctima va eixir del local ja en la via pública, un jove se li va acostar per l’esquena, agarrant-lo del coll, intentant realitzar una tècnica de judo coneguda com ‘mata lleó’, la qual consistix en un estrangulament amb els braços al voltant del coll, provocant la falta d’aire de la persona que rep la tècnica.

Els agressors varen eixir corrents i deixaren la víctima en la vorera

  

Mentre el perjudicat intentava escapar-se de l’agressió, un segon jove procedia a llevar-li la cartera amb els diners guanyats per la víctima prèviament, així com la seua documentació. Una vegada aconseguit el seu objectiu els autors van fugir corrent, deixant a la víctima tirada en la vorera.

  

Després de tenir coneixement dels fets, els Agents van centrar la recerca, en els clients habituals d’aquest tipus d’establiments, aconseguint aconseguir la identificació dels mateixos a través de les càmeres de seguretat, els quals van ser identificats pels investigadors i posteriorment per la víctima. 

 

Detinguts dos homes de nacionalitat espanyola i marroquina

 

Per tot açò el passat 27 de novembre es va procedir per la Guàrdia Civil d’Oliva a la detenció de dos homes, de nacionalitat espanyola i marroquina, amb edats compreses entre els 25 i 27 anys, com a suposats autors d’un delicte de robatori amb violència.

   

Gràcies a la recerca duta a terme, s’ha aconseguit recuperar la documentació de la víctima i efectes personals a excepció dels diners.

 

Últimes notícies

El PP acusa a Diana Morant de protegir el regidor de Moncada després d’un altercat amb jóvens

El PP sosté que la líder del PSPV recolza a l'edil de Festes i Seguretat Ciutadana després d'un episodi durant les festes de Moncada difós en xarxes. Reclama el seu cessament i expulsió del govern local.

Investigada per tirar una burilla que va causar un incendi en el pantà del Sichar a Onda

Una dona de 52 anys, resident a Barcelona, és investigada pel Seprona per l'incendi d'agost en el pantà del Sichar, a Onda. El foc, originat per una burilla mal apagada, va arrasar 1,5 hectàrees i va obligar a desallotjar a 300 persones i 120 vehicles.

Detinguda per furtar 45 botelles d’alcohol en supermercats de València i Castelló

Una dona ha sigut detinguda en l'operació Redul per furtar 45 botelles d'alcohol en supermercats de València i Castelló. Se li atribuïxen nou delictes, identificada gràcies a cambres i denúncies creuades.

Mazón anuncia 35 milions en ajudes per a famílies i infància afectades per la DANA

La Generalitat llança un nou paquet de 35 milions per a llars afectades per la DANA del 29 d'octubre. El pla amplia el lloguer fins a 2026 i inclou a famílies acollidores, nombroses, monoparentals i amb menors amb necessitats especials.

El bicinete de Cecotec aspira al DesignEuropa 2025 de la UE

El bicinete, híbrid entre bicicleta i patinet elèctric de Cecotec, ha sigut seleccionat entre 1.250 candidatures de 48 països per als DesignEuropa 2025, que es fallen el 23 de setembre a Copenhaguen.

Mazón es reunirà amb les víctimes de la DANA que encara no ha rebut i anuncia noves ajudes

Mazón s'oferix a reunir-se quan ho sol·liciten amb les associacions de víctimes de la DANA amb les quals encara no ha tingut trobada. Avança un nou paquet d'ajudes i demana coordinació amb el Govern.

Temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Cel poc nuvolós i ambient estable, amb possibles plugims de matinada en el nord de Castelló. L'interior registrarà valors atípics per a la data.

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.