11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Un home detingut per amenaçar amb un ganivet a una treballadora d’un local en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut al presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, usant una arma blanca, dut a terme en un comerç regentat per una ciutadana de nacionalitat xinesa en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja va iniciar una investigació a causa de la denúncia interposada per la propietària d’un local comercial en una zona molt concorreguda de la localitat, ja que segons va manifestar als agents, un home havia amenaçat amb una arma blanca a la dependenta del seu negoci mentres treballava, amb la intenció de robar-li. 

 

Segons la declaració de la denunciant, els fets van passar a mitjan vesprada, durant un moment en el que l’empleada es trobava a soles en el local. Un home va entrar per a comprar una llanda de refresc i de sobte, va accedir a l’interior del taulell, a on es trobava la dependenta, amb un ganivet de cuina a la mà. De manera intimidatòria li va exigir que obrira la caixa registradora i li donara tots els diners de la recaptació. 

 

La treballadora li va plantar cara

En este cas, el robatori no va eixir com l’autor esperava, que es va trobar amb un obstacle imprevist: una dependenta que li va plantar cara i li va impedir emportar-se els diners de la recaptació. I és que lluny de tindre por davant de l’actitud amenaçadora de l’intrús, la treballadora es va enfrontar a ell, produint-se un forcejament entre els dos.

 

Esta, protegint-se i a la mateixa volta espentant a l’home cap a la porta, va conseguir escapar-se d’ell i tirar-lo del local sense patir cap lesió i sense els diners. La Guàrdia Civil va iniciar una investigació dels fets per a identificar i detindre a l’autor del robatori.

 

Pel que pareix, i segons les investigacions dels agents, esta persona tenia un ampli historial d’antecedents per delictes d’estafa, amenaces i atemptat contra els agents de l’autoritat. Este fet va permetre als investigadors identificar-lo durant el visionat de les càmeres de seguretat del local. De fet, un dels investigadors el va reconéixer de seguida, sense cap classe de dubtes, ja que l’havia detingut recentment.

 

Les actuacions fetes pels agents van permetre trobar a l’autor del robatori, un home de 45 anys i resident en la localitat de Torrevieja. Per tals fets s’ha procedit a la detenció d’esta persona per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Ha sigut posat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

 

En el moment de la detenció, l’autor es trobava en casa de la seua parella de la que té una ordre d’allunyament, ja que existix una denúncia prèvia de la dona a este per violència de gènere. Segons els agents, esta ordre ha sigut infringida en reiterades ocasions anteriorment. Per eixos fets se li ha imputat un delicte de trencament de condemna. 

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.