22.5 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Un home detingut per estafar 5.300 euros en caixers de diferents localitats de la Safor

 

La Guàrdia Civil en el marc de l’operació ULBRICH‘ ha detingut a un home per estafar més de 5.000 euros a través de l’extracció d’efectiu usant de manera fraudulenta la targeta de crèdit de la víctima en caixers de diferents localitats de la comarca de la Safor (València).

 

Esta operació feta per agents de la Guàrdia Civil d’Oliva es va iniciar a causa d’una denúncia d’una persona a on indicava que algú havia usat la seua targeta de crèdit per a extraure diners en efectiu. Al llarg d’este operatiu s’ha esclarit l’estafa de 5.300 euros a través de l’ús d’esta targeta.

 

El mètode que ha usat el presumpte autor d’eixos fets va consistir a aprofitar la relació pròxima amb la víctima, conseguisc accedir a la targeta i el número secret, per a posteriorment traure diners de caixers d’entitats bancàries de la zona. 

 

Per tots eixos fets es va procedir a la detenció d’un home de 49 anys com a presumpte autor de delicte d’estafa. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Gandia, capital de la Safor.

Últimes notícies

Presó provisional per a la conductora del cotxe que va caure a l’aigua a Gandia en el qual va morir una jove

El Jutjat d'Instrucció 1 de Gandia ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la conductora el cotxe de la qual va caure al riu Serpis. En el sinistre va morir una jove de 20 anys i la dona queda investigada per diversos delictes.

El Vila-real firma la seua millor arrancada de lliga com a local en Primera

El 4-0 al Raig eleva a cinc victòries i un empat el balanç del Vila-real en La Ceràmica. Amb 16 gols a favor, l'equip aconseguix el seu millor inici a casa en Primera

El València no troba fre a la seua caiguda i acabarà una altra jornada en descens

El València acabarà la jornada en descens per segona vegada seguida després de caure al Bernabéu. L'equip de Corberán suma 9 de 33 i sis jornades sense guanyar.

Morant exigix a Maribel Vilaplana dir la veritat davant la jutgessa i no ser còmplice de Mazón

Diana Morant ha reclamat a Maribel Vilaplana que aclarisca davant la jutgessa les incògnites sobre el seu menjar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. La dirigent del PSPV vincula la veritat amb la depuració de responsabilitats i planteja eleccions anticipades.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

Feijóo i Mazón parlaran en les pròximes hores per a analitzar la situació política a la Comunitat Valenciana i les necessitats del PP valencià. Gamarra ha avançat el contacte sense oferir més detalls.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

El líder del PP i el president de la Generalitat mantindran una conversa per a analitzar la situació política en la Comunitat Valenciana, en ple debat intern del partit.

Joselito ha sigut nomenat fill adoptiu d’Utiel pel seu paper com a ‘ambaixador extraordinari’

L'actor i cantant ha sigut distingit en el Teatre Rambal després de l'aprovació plenària. El reconeixement premia la seua trajectòria i la seua labor de promoció d'Utiel.

Descobrixen propietats antienvelliment en la palla d’arròs i aplicacions per al calçat

Un projecte impulsat per arrossers de l'Albufera, al costat de la UMH, Inescop i Analco, constata potencial antienvelliment en la palla d'arròs i usos per a adhesius del calçat. Els socis ultimen una empresa amb planta de processament per a convertir el residu en valor econòmic.