Mastodon
29.5 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Un home resulta ferit greu en explotar una bombona de càmping gas a Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló juntament amb una dotació de Bombers Municipals, dos ambulàncies i diverses dotacions de la Policia Nacional van acudir ahir de matí fins a una estació de servei de repostaje de combustible situada a la Ciutat del Transport  d’esta ciutat de la comarca de la Plana Alta a causa d’una explosió d’una bombona de càmping gas que ha provocat una persona ferida de pronòstic greu. Els fets s’han produït sobre les onze del matí quan el telèfon d’emergències 112 ha rebut la telefonada de nombroses persones que alertaven que s’havia produït una explosió de gas dins d’una estació de servei situada al carrer Dinamarca. 

Tenia una ferida oberta en la seua cama

  

Fins al lloc s’han desplaçat amb urgència els serveis d’emergències ja que els testimonis de la deflagració informaven que hi havia una persona ferida molt greu. Als pocs minuts s’han personat en el lloc dels fets agents de la Policia Local de Castelló i de la Policia Nacional, els quals han pres les primeres mesures de seguretat per evitar una nova situació de perill en l’estació de servei. També han acudit al lloc dels fets dos ambulàncies, els facultatius mèdics de les quals, després d’estabilitzar al pacient, V.O., de 40 anys d’edat, ho han traslladat d’urgència fins a l’Hospital General amb pronòstic greu. La persona lesionada presentava una important ferida oberta en la seua cama esquerra en la qual tenia practicat un torniquet col·locat per diversos testimonis de l’explosió, que han estat els primers que han assistit a la persona ferida després de la deflagració. En el lloc dels fets també es trobava un familiar de la persona lesionada la qual també ha resultat ferida encara que en aquest cas les lesions han estat de menor entitat i només presentava xicotetes abrasions a causa de la forta explosió.

 

L’estació de servei de combustible també afectada

 

Quant als danys materials causats per l’esclat de la bombona de càmping gas i la metralla que ha generat, a més de l’estació de servei de combustible, que ha registrat danys en un dels seus sortidors, també han sofert desperfectes en la façana i en la seua porta d’accés a una nau industrial i a un establiment comercial. Finalment, una reguarda de Bombers Municipals han supervisat l’estació de servei i els seus sortidors comprovant que no s’havia produït cap fugida de gas ni de combustible després de la deflagració.

 

Últimes notícies

Barcelona-València: baixa de Lamine Yamal i estrena en l’Estadi Johan Cruyff

El Barça tanca la quarta jornada davant el València sense Lamine Yamal i en un escenari inèdit: l'Estadi Johan Cruyff, amb aforament reduït i horari de 21.00 CET.

Les cendres de Camilo Sesto ja reposen en el seu mausoleu d’Alcoi

Les cendres de Camilo Sesto han sigut traslladades en un acte íntim al seu mausoleu d'Alcoi, al costat de les restes dels seus pares. L'homenatge es completa amb una estàtua en el futur museu dedicat a l'artista.

Mor un motorista a València després d’invadir el sentit contrari i ser atropellat per una furgoneta

Un motorista de 51 anys va morir en la zona de Serradora després de creuar al carril oposat i ser envestit per una furgoneta. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit.

Flic confirma la baixa de Lamine Yamal i critica la gestió de De la Font

Hansi Flic va confirmar que Lamine Yamal no estarà davant el València i és dubte per al Newcastle per molèsties en el pubis. El tècnic va qüestionar la gestió de la selecció.

Calero avisa abans del Llevant-Betis: cal donar la millor versió o t’esclafen

El tècnic del Llevant reclama competitivitat màxima davant un Betis a l'alça per a tallar tres derrotes seguides. Confia a canviar l'ànim amb una victòria.

Denuncien a diverses embarcacions per fondejar sobre posidònia en la badia de Xàbia

Un control marítim en la badia de Xàbia va culminar amb 11 denúncies, quatre d'elles per fondejar sobre prades de posidònia. Es van detectar a més diverses irregularitats documentals.

Ingressa a la presó un fugitiu condemnat a 15 anys per abusar de la filla menor de la seua parella

Un home de 46 anys, condemnat per abús sexual continuat de la filla menor de la seua parella en 2019, ha sigut detingut a Borriana després de mesos escapolit i ingressa a la presó. L'Audiència Provincial de València va activar la seua busca per risc de fugida en intentar aconseguir un passaport malgrat tindre retirat el seu.

Les entitats que exigixen la dimissió de Mazón decidiran el dilluns noves protestes per la DANA

Més de dos-centes entitats fixaran el dilluns el pla de noves mobilitzacions per a octubre, amb el 29-O en el focus. Les associacions de víctimes reclamen una reconstrucció lenta, segura i respectuosa amb l'entorn.