Detingudes tres persones com a presumptes autores dels homicidis del cementeri de Torrent

Agents de la Policia Nacional han detingut aquesta matinada en la localitat de Puertollano (Ciudad Real) a dos homes i una dona, de 43, 50 i 53 anys, com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions, després de la seua presumpta participació en el tiroteig que va tindre lloc en el cementeri de Torrent (València) el passat 1 de novembre, en el qual van morir dos homes i un tercer va resultar ferit.

Les investigacions dels agents del Grup d’Homicidis de València van permetre identificar als presumptes autors d’aquest fet delictiu. Els policies van esbrinar que aquests, després del succés, havien fugit dels seus domicilis del barri torrentí del Xenillet cap a diferents punts de la geografia espanyola, tant per a eludir l’acció de la justícia, com per a evitar possibles represàlies, ja que els trets es van produir per un enfrontament entre diferents famílies.

Finalment, després d’una àrdua labor d’investigació, la Policia Nacional va localitzar als sospitosos en un habitatge ocupat situat en el barri El Carmen de Puertollano (Ciudad Real).

El dispositiu dissenyat per a la captura dels sospitosos ha comptat amb la participació, entre altres, del Grup Especial d’Operacions (GEO) de la Policia Nacional. D’aquesta manera, s’ha dut a terme l’entrada i registre en l’habitatge, on han sigut detinguts dos homes i una dona com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.