Detingudes tres persones com a presumptes autores dels homicidis del cementeri de Torrent

Agents de la Policia Nacional han detingut aquesta matinada en la localitat de Puertollano (Ciudad Real) a dos homes i una dona, de 43, 50 i 53 anys, com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions, després de la seua presumpta participació en el tiroteig que va tindre lloc en el cementeri de Torrent (València) el passat 1 de novembre, en el qual van morir dos homes i un tercer va resultar ferit.

Les investigacions dels agents del Grup d’Homicidis de València van permetre identificar als presumptes autors d’aquest fet delictiu. Els policies van esbrinar que aquests, després del succés, havien fugit dels seus domicilis del barri torrentí del Xenillet cap a diferents punts de la geografia espanyola, tant per a eludir l’acció de la justícia, com per a evitar possibles represàlies, ja que els trets es van produir per un enfrontament entre diferents famílies.

Finalment, després d’una àrdua labor d’investigació, la Policia Nacional va localitzar als sospitosos en un habitatge ocupat situat en el barri El Carmen de Puertollano (Ciudad Real).

El dispositiu dissenyat per a la captura dels sospitosos ha comptat amb la participació, entre altres, del Grup Especial d’Operacions (GEO) de la Policia Nacional. D’aquesta manera, s’ha dut a terme l’entrada i registre en l’habitatge, on han sigut detinguts dos homes i una dona com a presumptes autors de dos delictes d’homicidi i un delicte de lesions.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.