23.4 C
València
Divendres, 31 octubre, 2025

Hospitalitzat un home que s’ha calat foc en ple carrer a Aldaia

Un home ha sigut traslladat este dimecres a un hospital de València després de calar-se foc a si mateix en plena via pública a Aldaia. L’incident ha ocorregut a última hora de la vesprada, la qual cosa ha activat amb rapidesa als servicis d’emergència en la zona.

Investigació oberta

De moment es desconeix la identitat de l’afectat i les circumstàncies exactes en què s’han produït els fets. Les perquisicions s’han orientat a esclarir si s’ha tractat d’un acte autoinfligit i a determinar els factors immediats que l’han precedit, sense que hagen transcendit detalls addicionals.

Els equips sanitaris s’han fet càrrec del ferit en el lloc i l’han traslladat a la unitat de cremats d’un hospital de la capital. Este tipus de derivació s’aplica quan se sospita de lesions per cremades que requerixen atenció especialitzada i permet una avaluació més precisa de l’abast de les ferides.

No s’ha informat sobre l’edat ni sobre l’estat clínic de l’home, a l’espera de valoracions mèdiques. Tampoc s’ha facilitat ara com ara el punt exacte del municipi on s’han produït els fets.

Últimes notícies

Paiporta aprova el major pressupost de la seua història per a reconstruir després de la dana

L'Ajuntament ha aprovat 24.238.387,55 euros, un 11,24% més, amb el focus en la reconstrucció després de la dana i el reforç de les polítiques socials i d'ocupació.

Mazón, Illa, Prohens, López Miras i Moreno alerten a Brussel·les: el temps s’acaba per a la pesca mediterrània

Cinc presidents autonòmics han enviat una carta a Ursula von der Leyen alertant que el temps s'acaba per a la pesca mediterrània. Denuncien retallades d'oportunitats de pesca i límits de finançament que posen en risc l'economia blava i la sobirania alimentària.

Vila-real i Raig es juguen Europa en La Ceràmica

Vila-real defén la tercera plaça i Raig apunta al sext lloc en un xoc marcat per la fortalesa local i la ratxa visitant. Batalla encadena 270 minuts sense encaixar en Lliga.

La jutgessa incorpora a la causa de la DANA el llistat de crides de Mazón del 29-O

La instructora ha acordat afegir al sumari el registre de crides de Carlos Mazón del 29 d'octubre. També demana a Bombers de València dades prèvies i possibles reforços.

El president de l’Audiència de València avala la crítica a la jutgessa de la DANA però rebutja la pressió

Ha defés que la crítica a la instructora de la dana és legítima, però ha advertit contra pressions per a alterar la seua actuació. La Secció Segona ha resolt 23 recursos en ple per a reforçar la qualitat i coherència de les resolucions.

El PP deixa en mans de Mazón la seua possible dimissió i recolza el dret de les víctimes a protestar

Ester Muñoz ha sostingut que la dimissió de Carlos Mazón és una decisió personal després dels esbroncs en el funeral d'Estat. La portaveu també ha defés el dret de les víctimes a protestar.

Marcelino avisa: el Raig no dona respir i el Vila-real ha d’imposar pausa i precisió

El tècnic del Vila-real advertix del ritme alt del Llamp i reclama controlar el partit amb calma i encert en les àrees. Reivindica humilitat i suport de l'afició.

Un migrant va salvar a la conductora després de caure al riu a Gandia: ‘Estic molt orgullós’

Quatre migrants es van llançar al riu Serpis per a rescatar a la conductora d'un cotxe caigut a l'aigua. La copilot va morir i la conductora ha sigut detinguda.