20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Igor ‘El Rus’ va disparar una tercera persona a Terol abans de matar dos guàrdies civils

Imagen de Igor el Ruso tras salir de prisión

Igor ‘El Rus’, el triple assassí de Terol | Cedida

Ha eixit a la llum nova informació sobre Norbert Feher, més conegut com a Igor ‘El Rus’. Fa dos mesos que va ser detingut i ara s’ha donat pas a un nou plantejament que no té res a vore amb la primera declaració de l’acusat d’haver comès tres assassinats, identificat com una persona sense sostre que es dedicava a assaltar domicilis en cerca de menjar.

 

  

Segons ha pogut saber ‘El Español’, un altre home podria haver estat la seua primera víctima, però va aconseguir fugir. A més, l’acusat hauria posat fi a la vida d’un dels propietaris de les cases a les quals accedia.

Li va disparar quatre vegades

Manuel Marcuello va presenciar com Igor ‘El Rus’ disparava cap a ell fins a quatre vegades, el passat 5 de desembre, a Albalete del Arzobispo, una localitat de Terol. La víctima estava treballant amb Manuel Andreu, que era el propietari de la finca on es trobava l’assassí.

  

L’agressor va disposar-se a disparar-lo només trobar-se’l i Marcuello va optar per córrer cap a ell i impedir que utilitzarà l’arma. Els dos van lluitar per fer-se amb ella fins que la víctima va rebre un tir al braç. Aleshores, tot i estar ferit, va aconseguir treure-li l’arma a Igor ‘El Rus’ i va fugir com va poder per evitar tornar a ser atacat.

 

Norbert Feher, el presunto asesino de tres personas en Teruel

Imatge d’arxiu de Norbert Feher | Cedida

La fugida fins a la comissaria 

Mentre fugia, l’agressor li va disparar fins a tres vegades més, però només un d’aquests tirs li va arribar a impactar. En esta ocasió, li va donar a l’abdomen. La finca estava rodejada de camps i tot era fosc, però ell va continuar allunyant-se del domicili aguantant el mal que li causaven les seues ferides, mentre l’assassí el perseguia.

 

Va arribar a caminar fins a 1,2 quilòmetres fins a arribar a la comissaria més propera, on va denunciar els fets amb tot detall. El va descriure com un home foraster, de pell morena, d’1,80 metres d’alçada i amb una complexió «forta, arribant a estar robust», amb una carra arrodonida i afaitat. El fet que més va cridar l’atenció de Marcuello és com anava vestit, ja que portava «roba neta i unes botes brillants».

 

Inclús, va arribar a mencionar que anava vestit amb roba de «camuflatge militar» i una gorra de «l’exèrcit espanyol amb l’àguila groga al front». Per este motiu, la descripció els va semblar més equiparable a una persona amb coneixements militars que no pas a un sense sostre.

 

Va disparar «17 vegades amb dues pistoles»

Pel que fa al culpable, mentre fugia va posar fi a la vida de dos dels agents de la Guàrdia Civil que el van intentar capturar, el passat 14 de desembre. Les autoritats no el van capturar fins passats deu dies i encara van trigar més setmanes a relacionar els casos. Igor ‘El Rus’ va confessar haver disparat els efectius fins a «17 vegades amb dues pistoles» i va acabar a la presó.

  

 

Últimes notícies

Redó lamenta que una víctima haja de renunciar després de la retirada de l’acusació de Mouliaà

Ana Redondo considera tremendament dolorós que una víctima haja de renunciar per la duració d'un procés, després de la retirada de l'acusació d'Elisa Mouliaà contra Íñigo Errejón. La ministra subratlla l'acompanyament institucional i el respecte a la presumpció d'innocència.

Redó ha afirmat que el PP repetix a Móstoles la seua actitud del cas Nevenka

Redó ha qualificat de 'cínica' la reacció del PP de Madrid en el cas de Móstoles i l'ha comparada amb el patró del cas Nevenka. Ha demanat respostes immediates i centrades en la protecció de les víctimes.

Condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

Un home de 32 anys ha sigut condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella, Dori, de 27, amb almenys 18 punyalades en 2022 a Alcoi. L'Audiència d'Alacant ha aplicat el veredicte del jurat i el condemnat haurà d'indemnitzar a la família amb més de 255.000 euros.

El València espera incorporar un director esportiu per al mercat espanyol en 4 a 8 setmanes

El club preveu sumar un director esportiu centrat en el mercat espanyol en un termini de 30 a 60 dies. La figura actuarà com a enllaç entre la direcció i l'entrenador.

El València Basket canvia el focus a Copa i Lliga després de caure en l’Eurolliga

L'equip taronja cau 69-55 davant el Reyer Venècia i redirigix la seua temporada cap a la Copa de la Reina i la Lliga Femenina Endesa. Burgos apel·la a mantindre la mentalitat.

Dos filaes més permeten la desfilada mixta en els Moros i Cristians d’Alcoi

Chano i Asturians han eliminat els dissenys de vestimenta diferenciats per sexe i se sumen a Llauradors, Magenta i Benimerins. Cinc filaes permeten ja esquadres mixtes, mentres 23 de 28 encara no ho fan.

Gourlay ratifica la seua plena confiança en Corberán i assumix la responsabilitat

El director general de futbol del València va recolzar sense matisos a Carlos Corberán, va assumir la responsabilitat pels resultats i va demanar estabilitat per a remuntar.

El risc de pobresa en la Comunitat creix 0,8 punts i aconseguix al 30,7% de la població

El 30,7% de la població de la Comunitat Valenciana està en risc de pobresa o exclusió social, cinc punts per damunt de la mitjana. La taxa empitjora 0,8 punts enfront de 2024.