11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La incidència acumulada en el territori valencià baixa a 79,32 casos per 100.000 habitants

 

La incidència acumulada en els últims 14 dies del coronavirus en el territori valencià ha baixat a 79,32 casos per cada 100.000 habitants, quatre punts menys que este dijous, amb el que es manté com la quarta autonomia amb una taxa menor, per darrere d’Extremadura, Balears i La Rioja.

 

D’esta manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 28,08; la tercera menor per darrere d’Extremadura i Balears.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 693 pacients ingressats en planta, 41 menys que dijous, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 6,35% al 6%.

 

De la mateixa manera, la pressió en UCI també continua descendint amb 215 llits ocupats, huit menys que dijous, amb el que el percentatge ha baixat del 22,12% al 21,29%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

Últimes notícies

Investiguen a una falsa metgessa per centenars de tractaments estètics il·legals a València

La Guàrdia Civil ha investigat a una dona de 36 anys per realitzar centenars de tractaments estètics sense habilitació a la província de València. Se li atribuïxen intrusisme, un delicte contra la salut pública per ús de toxina botulínica i falsedat documental; operava en locals sense llicència U48 i en el seu domicili.

Les bandes de València posaran música a les prèvies de les mascletás de les Falles

Les bandes dels barris i pedanies de València ambientaran les prèvies de les mascletás en la plaça de l'Ajuntament. La mesura s'estrena l'1 de març.

Vivendes col·laboratives a Godella: envellir entre amics com a alternativa a la residència

Una cooperativa creada en 2016 ultima a Godella 21 vivendes amb zones comunes i un centre social. El model prioritza la vida activa i evita la soledat.

Dissabte amb nuvolositat des de migdia, pluges a la vesprada i ratxes molt fortes al matí

La nuvolositat augmentarà de sud a nord des del migdia. A la vesprada hi haurà pluja a l'interior nord, descens tèrmic i ratxes molt fortes de l'oest.

Voulgaris crida a creure en l’ascens i planifica dos escenaris al Castelló

El president del Castelló va demanar confiança en l'equip, segon en la Lliga Hypermotion a dos punts del Racing. Va anunciar que el club treballa en dos escenaris, va recolzar a Pablo Hernández i va obrir la porta a ampliar Castalia si pugen.

Ábalos i Trump es disputen el protagonisme en l’Exposició del Ninot de València

L'Exposició del Ninot obri en el Museu de les Ciències amb quasi 800 figures. Ábalos i Trump concentren les mirades en una edició marcada per la sàtira política i el vot del públic.

La Diputació de València finança amb 1,7 milions el clavegueram de Benetússer

La Diputació de València destina 1,7 milions del Pla Obert a renovar el clavegueram i servicis en el marge esquerre del Camí Nou de Benetússer. Les obres, iniciades l'1 d'octubre, es prolonguen 11 mesos i s'ajusten als danys després de la dana.

Les màximes cauen fins a 6 graus en la Comunitat i Pego lidera amb 21,3

Les màximes d'este divendres han baixat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb descensos de fins a 6 graus. Pego ha registrat 21,3 com a topall del dia.