15.3 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Ïñigo Onieva ha sigut pillat amb una altra dona i que definitivament enfonsaran a Tamara Falcó

Iñigo Onieva i Tamara Falcó no estan passant per un bon moment degut a les supostes infidelitats del novio de Tamara Falcó i es que no deixen d’eixir noves informacions que amenacen amb enfonsar la seua relació.

Així, des de ‘Socialité‘ de Telecinco han destapat unes imatges bastant compromeses de l’empresari que no faran gens de gràcia a la filla d’Isabel Preysler.

Fa tan sols unes hores, Tamara emetia un comunicat en el qual anunciava la seua intenció de prendre mesures legals a causa de l’assetjament sofert pels mitjans de comunicació.

«Vostés no sols estan difamant i menyscabant l’honor i la reputació del nostre client, sinó que estan perseguint, pressionant i assetjant al seu entorn personal i familiar, ocasionant-li greus perjudicis d’impossible reparació», ha compartit en les seues stories d’Instagram.

«En conseqüència, i a fi d’evitar perjudicis majors, els requerim que cessen la seua conducta i s’abstinguen de dur a terme publicacions lícites perquè, en cas contrari, ens veurem obligats a iniciar quantes accions siguen necessàries per a protegir els drets del nostre client i el seu entorn», prosseguia el comunicat.

La primera vegada que Íñigo Onieva s’enfrontava a les acusacions d’infidelitat va ser el cap de setmana passat, després d’haver estat pillat en actitud més que afectuosa amb una jove veneçolana. A això se sumen comentaris sobre una suposada crisi de parella entre Falcó i el seu nóvio, amb el que van arribar a passar-se diverses setmanes separats.

«L’última setmana Íñigo i jo hem sofert un autèntic assetjament per part d’alguns mitjans que solament intenten nodrir falsedats. Però ara estos mateixos mitjans estan assetjant a les nostres persones més pròximes, familiars i amics. Per esta raó Íñigo s’ha vist obligat a prendre mesures legals. És molt trist que haja d’arribar a això», lamentava la col·laboradora de ‘El Formiguer’.

Tanmateix, les especulacions no han fet més que acréixer-se després que el programa de María Patiño haja mostrat imatges exclusives i ofert testimoniatges sobre el ‘boig’ estil de vida de Onieva quan surt de nit. Així, una reportera de ‘Socialité’ assegurava haver-li enxampat in fraganti. «Quan ens descobreix es mostra alterat, nerviós. Escolte una conversa en la qual li diu als seus amics que marxa perquè s’ha de comportar».

<

>
«Iñigo ha muntat festes a casa Club. A més, les meves amigues es porten bé amb ell i ens ha convidat diverses vegades», ha confessat una de les testimonis sobre la impressionant mansió on organitza festes secretes. Un club privat situat en una de les zones més riques d’Espanya, i al qual només tenen accés els seus exclusius socis.

Una de les últimes festes va tenir lloc al desembre, quan encara continuàvem bregant amb les fortes mesures restrictives sanitàries, i en la qual Tamara no va ser present, però si diverses noies molt explosives. Així, queda clar que l’enginyer buscaria molt hermetisme a l’hora de divertir-se perquè les seues bogeries no ixen a la llum.

«A Formentera crec que vaig coincidir cada nit amb ell i és que potser en una nit ho veia amb dos ties diferents», revela una altra font testimoni de les seues festes. Pel que sembla, la fama de conqueridor i faldiller precedeix a Onieva.

«Sempre està envoltat de xiques, ell sempre convida a les xiques, que se li veu venir, que des d’un primer moment veus el típic xic en la discoteca que està cridant l’atenció i que es cree el rei de la nit. Este tio, a mi no m’aportava res, perquè anava tota l’estona amb intenció d’enxampar. Anava com de superior, em donava molt mal rotllo».

Unes declaracions que no li faran gens de gràcia a Falcó, ja que segons sembla el programa també ha descobert que Iñigo segueix ficat en una aplicació de cites.

 

Últimes notícies

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.