22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Isabel Rábago, nova expulsada de ‘Secret Story’, revela el seu secret

 

Aquest dijous, Telecinco va emetre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Encara que és habitual que aquestes gales les presente Jorge Javier Vázquez, va anar Carlos Sobera el que la va dirigir en aquesta ocasió a causa de la baixa del català per una laringitis.

Isabel Rábago ha sigut l’expulsada de ‘Secret Story’ després de deu setmanes de reality. La col·laboradora de televisió ha perdut el duel enfront de Cristina Porta després que més del 80% hagen votat perquè siga ella l’expulsada de la nit. “Em sent molt feliç, he conegut ací a persones excepcionals”, ha dit Rábago a punt de trencar-se però controlant les seues emocions.

“Agraïsc a tot l’equip el que m’han cuidat, la qual cosa m’han acaronat, la qual cosa em van insistir perquè entrara i espere no haver-los defraudat. Em sent immensament feliç i només puc dir que gràcies”, ha dit Isabel Rábago abans d’abandonar per sempre ‘La casa de los secretos’.

Abans d’anar-se, això sí, ha tingut unes paraules per als seus màxims enemics. “Haurien guanyat la batalla si hagueren pujat amb alguna de nosaltres i haguérem eixit expulsades. Aquesta batalla la lliurem soles ella i jo”, ha dit la periodista deixant clar que ella és expulsada de ‘Secret Story’ però no perd cap guerra enfront dels repescats.

Des de plató, la defensora de Rábago, Terelu Campos, va reconéixer que havia desitjat en moltes ocasions que la seua amiga isquera en veure els seus mals moments, encara que mai va arribar a verbalitzar-ho. La germana de Mª Teresa Campos també va tindre un dur enfrontament amb Lucía Pariente, una de les majors enemigues de Rábago, encara que no fora així al principi del reality.

 

Rábago en plató

 

Quan va arribar al plató després de la seua expulsió, la gallega es va enfrontar a totes les acusacions d’Alba Carrillo, que també va ser la seua amiga fins que va veure com la periodista es va posicionar en contra de la seua mare. Rábago, com és habitual, va mantindre el componiment i va repetir que no considerava que haguera traït a ningú, sinó que havia decidit, com una persona adulta, fer el seu concurs de manera independent al de Lucía Pariente.

Isabel es retroba amb el seu marit

 

No obstant això, el moment més emocionant va ser el retrobament amb el seu marit Carlos, que li esperava després de les càmeres. En veure-ho, la periodista ha corregut cap a ell, entre llàgrimes, i s’han fos en una interminable abraçada. Rábago ha parlat moltíssim del seu marit dins de la casa de ‘Secret Story’.

 

Ràbago revela el seu secret

 

Poc abans d’anar-se, la periodista es va veure obligada a revelar el seu secret. Va ocórrer durant l’acarament amb Julen de la Guerra, qui havia apostat que Rábago havia sigut kelly… i va encertar, alguna cosa que alguns espectadors ja van saber durant la gala del dimarts, quan va contar que havia netejat habitacions d’hotels a Londres en fer la seua línia secreta de la vida.

D’aquesta manera, el madrileny es va col·locar al capdavant en el joc dels secrets, aconseguint 9 esferes més, per la qual cosa ara té 11. El nóvio de Sandra Pica és així el concursant que més possibilitats té de guanyar els 50.000 euros que amaga una de les boles.

 

 

Nominats: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta

 

Els nominats van acabar sent tres pesos pesats del programa: Miguel Frigenti, Adara Molinero i Cristina Porta.

 

Els tres s’havien enfrontat en diverses ocasions a la palestra, però en aquesta ocasió ningú va escapar a la sorpresa per les nominacions de Sandra Pica, que li va donar tres punts a Adara Molinero i dos a Miguel Frigenti.

Es va tractar d’una cosa inesperada perquè, segons ells mateixos van comptar, aqueixa mateixa vesprada havien acordat les nominacions Frigenti, Molinero, Pica i Julen De la Guerra per a protegir-se de cara als altres.

Últimes notícies

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

El Govern ha aprovat un decret llei que limita preus en emergències amb dos topalls i devolucions automàtiques. El Consell de Ministres activarà la seua aplicació.

RTVE i TelevisaUnivision confirmen plans més enllà de Benidorm Fest per a bastir ponts amb Amèrica

RTVE i TelevisaUnivision han confirmat que treballen en nous projectes conjunts per a acostar el festival al mercat americà. L'estratègia es recolza en premis amb Miami i Estocolm i en l'aliança amb Spotify.