Joan Carles I, ingressat en l’hospital per a realitzar-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l'hospital per fer-se unes proves mèdiques

Joan Carles I torna a l’hospital per a fer-se unes proves mèdiques | GTRES

 

Joan Carles I no passa pel seu millor moment de salut. El monarca, que acaba de retirar-se definitivament de la vida institucional, fa temps que arrastra alguns problemes de salut física, i ja ha hagut de ser operat més d’una volta per problemes de caderes i genolls. Però ara ha sigut ingressat en l’hospital per altres motius. Després d’aparéixer amb la seua filla, la infanta Helena, en la final de Rafa Nadal del torneig de tenis Roland Garros, el monarca emèrit va ser ingressat de nou el dimarts 11 de juny en un centre hospitalari per a fer-se unes proves de rutina, segons va informar el programa ‘Ya es mediodía’.

 

Estes proves anaven enfocades a controlar l’evolució del càncer de pell que Joan Carles patix des de fa un temps i del qual ha sigut intervingut diverses voltes en els últims mesos. Una d’estes últimes intervencions va provocar que Joan Carles apareguera en un acte públic amb un ull morat i una tirita, causant una gran alarma social. El motiu d’eixe morat era que li van extirpar part del teixit afectat pel carcinoma que li havien diagnosticat.

 

Joan Carles I es va protegir del sol a la final de Roland Garros

Joan Carles I es va protegir del sol en la final de Roland Garros | GTRES

 

Esta no serà l’última volta que vorem al rei acudint a l’hospital per este motiu, ja que a partir d’ara s’haurà de fer una revisió cada 3 o 6 mesos per a assegurar-se de què l’evolució siga positiva. A més, depenent dels resultats de les proves mèdiques i de si el carcinoma està molt estés, és possible que Joan Carles haja de tornar a passar altra volta pel quiròfan.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.

Un Camí de Santiago sense mòbils per a ajudar adolescents a desconnectar

Huit adolescents recorreran cinc dies del Camí de Santiago sense telèfons ni xarxes socials en un programa terapèutic que busca reduir l'addicció al mòbil i recuperar les relacions cara a cara.

Més de 4.600 persones usen els punts violeta municipals durant les Falles de València

Els sis punts violeta municipals instal·lats a València durant les Falles han atés 4.676 persones, totes per a labors d'informació i sensibilització, sense necessitat d'intervencions per agressions.

El València Basket busca reaccionar davant el cuer Granada per a frenar la seua mala ratxa

El València Basket rep al Granada després de tres derrotes seguides amb la necessitat de guanyar i retrobar-se amb el seu estil davant un rival cuer però perillós.

Gerard Moreno firma la seua millor mitjana golejadora per partit en les últimes cinc temporades amb el Vila-real

Gerard Moreno suma huit gols en quinze partits de Lliga i aconseguix la seua millor mitjana anotadora per partit de les últimes cinc campanyes amb el Vila-real, malgrat els seus problemes físics recents.

El Llevant firma la seua millor ratxa del curs amb huit punts en quatre jornades

El Llevant encadena quatre jornades sense perdre per primera vegada en la temporada, suma huit punts i s'aferra a la lluita per la permanència en LaLiga EA Sports.

Una concentració a València contra el racisme reclama l’empadronament com a dret bàsic

Una concentració a València contra el racisme denuncia la discriminació en lloguers, controls policials i accés a l'empadronament, i reclama servicis públics sense exclusions.