Jorge Javier, plantat en directe en el seu primer dia com a tronista de ‘MYHYV’

 

Des de fa temps, Jorge Javier Vázquez està solter i es troba buscant l’amor. Precisament per este motiu, el programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ presentat per Jesús Vázquez, li va oferir l’oportunitat de trobar-lo assegut al tron. I el presentador ha acceptat encantat la proposta.

 

Així, este divendres es va estrenar com a tal, va conèixer als seus pretendents i va fer història en este espai. Sí, perquè es va convertir en el primer tronista homosexual d’este programa.

 

No obstant això, no només per esta situació el programa d’ahir va ser únic. També ho va ser perquè en el plató es va viure un dels instants més surrealistes. Tot va passar quan un dels xics que aspiraven a conquistar a Jorge Javier li va rebutjar cara a cara.

 

Jorge Javier s’estrena com tronista

Il·lusionat i nerviós al mateix temps va ser com el presentador de ‘Sálvame’va arribar a ‘MYHYV‘ per a trobar l’amor. El primer que va manifestar res més arribar va ser: «Em dona un poc de vergonya ser ací. Em sento com el senyor major». Tot seguit va exposar: «Quan he entrat en el plató he dit ‘No sé què faig ací’. Però això està molt bé perquè, com no sé el que passarà, m’encanta».

 

 

Unes paraules després de les que se li va gastar una broma i es va anunciar al seu primer pretendent. En este moment va entrar Tom Brusse, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’, pel que Jorge Javier sent una gran atracció. Este es va quedar estupefacte, però prompte el francès va reconèixer que la seua labor serà exercir d’assessor de l’amor.

 

El pretendent planta a Jorge Javier

Va arribar el moment de conèixer realment als xics que lluitaran per conquistar-li. I així es va presentar a Alberto, un xic de 27 anys. Amb este pretendent es va viure el moment més surrealista del programa. Sí, perquè este, en lloc de presentar-se i de deixar clar què li agrada del seu tronista, va plantar a este. Literalment.

 

En concret, va prendre la paraula i va manifestar: «No et vull fer perdre el temps a tu, Jorge. Ja se’t veu que ets increïble i us agraïsc l’oportunitat a tots, però vull lluitar pel que tinc fora. Preferisc cedir el meu seient a algú». Jorge Javier Vázquez en to irònic no va deixar de repetir «Quina bona persona!» i va parèixer prendre’s amb un cert humor la situació. No obstant això, tot el plató es va quedar estupefacte.

 

En este punt la col·laboradora Belén Rodríguez va voler saber al pretendent quan havia pres esta decisió i ell va respondre així: «Des que va començar tot això, jo vaig pensar que anava a ser diferent».

 

El cabreig de Jesús Vázquez

Sense cap dubte, la descaradura que el pretendent va donar al nou tronista, va enfadar moltíssim al presentador. Tant és així que este, que sempre sol ser una persona cordial i tranquil·la, no va dubtar a ser dur i sincer amb el xic. Així, va optar per dir-li: «Si tu venies a dir això i tindre el teu minutet de programa, podies haver-nos dit abans de començar el programa: ‘No vaig al tron de Jorge’».

 

A això va afegir: «Saps que jo no em cabrege quasi mai, però això em pareix una falta de respecte al programa i a Jorge que arrenquem el tron i que tu vingues i digues esta tonteria. Així que et demanaré que isques del plató i moltes gràcies per fer-nos perdre el temps».

 

 

La resta de pretendents de Jorge Javier

El tronista no només es va emportar una decepció amb Alberto, també li va passar el mateix amb un altre pretendent. I este va ser el cas del malagueny Fran, Míster Gai Pride, amb el que Jorge Javier Vázquez havia estat parlant per xarxes socials.

 

En concret, el presentador va descobrir que este jove estava casat amb un home, encara que ell va reconèixer que no estan junts sentimentalment parlant. No obstant això, el que menys li va agradar va ser que en el seu compte d’Instagram aquell posarà que era pretendent de Jorge Javier. És més, el presentador de ‘Sálvame’ li va dir en este sentit: «No sóc ni una dada ni un currículum».

 

No obstant això, també va tindre pretendents que sí que li van agradar i amb els que pot tindre ‘feeling’. Este va ser el cas de David, que té 44 anys i treballa com a monitor en un gimnàs, i de Dani. Dani és un xic de 27 anys de Sevilla que va enlluernar al presentador de ‘Sálvame‘, fonamentalment pel seu sentit de l’humor i el seu gran somriure.

 

És més, este últim noi li va deixar tan estupefacte a Jorge Javier Vázquez que este no va poder evitar la mirada còmplice en tot moment. És més, fins i tot va arribar a dir-li: «Té un somriure preciós». Caldrà esperar per a vore si acaba fluint la complicitat entre els dos. No obstant això, el tronista no ha conegut encara a tots els seus pretendents, entre els que pot trobar l’amor que està buscant.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.