12.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

José Antonio Avilés: “Vaig intentar suïcidar-me en ‘Supervivientes’!

Diumenge passat en el programa de ‘Viva la vida’, José Antonio Avilés ha confessat alguna cosa que va passar fa aproximadament un any i que ha mantingut en secret per al públic i que alguns col·laboradors sí que ho sabien, i és que va intentar atemptar contra la seua vida.

Tot va ocórrer quan va ser expulsat de ‘Supervivientes‘ i va veure com se li venien damunt mil i una polèmiques que li deixaven una miqueta malament.

Es va descobrir que el col·laborador portava una vida paral·lela al que tothom coneixia pel seu treball en televisió, de fet, es va destapar que ni tenia el títol de periodisme a més que s’havia dedicat a estafar a unes quantes persones. Anem, que estava amarronada per tots els costats.

Segons compte Avilés, ho tenia tot planejat i va intentar llevar-se la vida a l’hotel on s’allotgen després de ser expulsats del reality fins que tornen a Espanya. Els concursants estan acompanyats en tot moment pels redactors del programa, però hi ha un canvi de torn d’uns 10 o 15 minuts en el qual José Antonio hauria pensat saltar per la terrassa que hi havia prop de la seua habitació que donava a un camp amb vaques. “Era un segon pis”, afegia Kiko Matamotos llevant-li importància a l’assumpte.

“Jo estava a Hondures, ja havia sigut expulsat del programa i tenia un redactor ombra que sempre estava amb mi (…) En un canvi de torn del redactor vaig aprofitar que estava sol a l’habitació de l’hotel per a pensar a tirar-me per una terrassa, el tenia tot planejat”, ha explicat el col·laborador sota l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Isabel Rábago confirmava la història d’Avilés, ja que ella al costat d’uns pocs era l’única coneixedora d’este succés pel qual el col·laborador quasi acaba amb la seua vida. “Jo conec tots els secrets d’Avilés, si em tireu de la llengua una mica, us ho explique tot”, deia. No obstant això, Carmen Borrego, una altra de les grans confidents de José Antonio afirmava haver sospitat d’eixa història perquè mai li l’havia comptada fins hui: “Eres un mentider, jo això no m’ho crec”.

Últimes notícies

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.

José Andrés visita el Mercat Central de València i recolza als mercats municipals

El xef va recórrer el Mercat Central de València, va desdejunar en Central Bar i va comprar en més de quinze posats producte local i utensilis. Va reforçar el seu defensa dels mercats i va alertar del risc de perdre la seua essència davant el turisme.

Dos detinguts per intentar una estafa immobiliària de 400.000 euros a una anciana a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i a un home per intentar estafar 400.000 euros a una dona de 77 anys. La víctima ja havia perdut joies i 29.300 euros mitjançant retirades en efectiu.

Antònia Folguera: l’art digital a penes ha mostrat les seues possibilitats

Antònia Folguera ha comissariat la posada de llarg de Vortex, un espai immersiu de Bellver Blue Tech Zone, i sosté que l'art digital a penes ha mostrat el seu potencial. L'obra 'The Rhythm of the Ocean', de Desilence amb música de Suzanne Ciani, connecta amb la investigació marina del centre.