Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Una jove mor als Estats Units després de caure-li a sobre un suïcida durant una cita

Taylor Kahle, una jove de 29 anys, va morir fa uns dies a San Diego (Estats Units) durant una cita, després que un home, que es volia suïcidar, caigués sobre ella després de saltar des de la coberta d’un aparcament de nou plantes. Les autoritats de la ciutat californiana van informar que la jove va perdre la vida en l’acte, mentre que el suïcida va resultar ferit i va morir posteriorment a l’hospital.

 

Segons ha explicat el digital ‘El Caso’, citant fonts de Fox19 Now, els fets van tenir lloc el passat 25 d’abril al vespre. Mentre Taylor Kahle passejava amb un acompanyant per l’East Village de San Diego, després d’haver anat a sopar, va rebre l’impacte del suïcida que s’havia llençat des de la coberta d’un aparcament. L’home, de qui no s’ha revelat la identitat, va morir a l’hospital, mentre que l’acompanyant de la jove no va patir ferides.

 

Amics i familiars, consternats per la mort de Taylor Kahle

La mort de Taylor Kahle, que este passat diumenge hagués fet 30 anys, ha consternat amics i familiars. Laurel McFarlane, amiga i mentora, va escriure a Facebook que «acabava de conéixer algú que li agradava, era nou, tot just començava i estava emocionada d’haver trobat algú amb qui tingués una connexió», alhora que assegurava que «era una dona increïble i forta que vivia la vida amb entusiasme».

Kahle, que des que va esclatar la pandèmia vivia amb el seu pare a San Diego —la seua mare va morir fa anys—, va estudiar a la Universitat Estatal de San Diego. Va començar a treballar a McFarlane Promotions com a becària, sent posteriorment assistent i directora d’esdeveniments. La seua mentora i cap explicava la relació que tenia amb el seu pare «era increïble».

La jove, que tenia dos gossos, era una persona afable i disposada a ajudar els altres. En este sentit, Laurel McFarlane recordava en una publicació al seu perfil de Facebook que això ho va fer fins a la seua mort, ja que era donant d’òrgans. «Ajudant els altres fins al final, com sempre va fer en la seua vida», concloïa la seua amiga i mentora.

Últimes notícies

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.

El València Basket llança les entrades per a la seua estrena en el Roig Arena: de 15 a 300 euros

El club posa a la venda les entrades per als primers partits en el nou pavelló: Eurolliga i acb masculines i Lliga Femenina, amb preus de 15 a 300 euros.

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.

Dos associacions de víctimes planten al Consell en la presentació de parcs inundables

Dos associacions de víctimes refusen assistir a la presentació del projecte per considerar-lo insuficient: hi ha 2 milions en 2026 enfront d'una obra valorada en 150 milions. Exigixen mesures concretes i la dimissió de Mazón