19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Jutgen a un home acusat de violar i robar a una anciana de 93 anys en València

 

La Fiscalia de València sol·licita una pena de 25 anys i huit mesos de presó per a un home acusat de violar, lesionar i robar 85 euros a una anciana de 93 anys a la seua casa de València en 2019.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat s’ha assegut este dilluns en el banc dels acusats en la secció segona de l’Audiència Provincial de València i la vista s’ha celebrat a porta tancada per a preservar la integritat de la dona. Així, no s’ha permés l’accés dels mitjans de comunicació ni a la declaració de l’acusat, de la declaració gravada de la víctima i de dos dels agents de la Policia que van intervindre.

 

Els fets es van produir el 7 d’agost de 2019, quan el presumpte autor dels fets es va colar dins de la casa de la víctima a través d’una finestra i quan la dona va entrar al seu domicili, l’home la va agredir i la va asfixiar per a robar-li els 85 euros que l’anciana portava en la cartera.

 

Un agent ferit

Posteriorment, i a pesar de la resistència de la dona de 93 anys, l’acusat la va agredir sexualment. Davant els crits en petició d’auxili de la dona, els seus veïns es van presentar a la porta de la casa i van eixir en persecució del sospitós, que havia pegat a fugir a través d’una finestra.

 

Poc després, les autoritats van detindre al sospitós en un altre carrer de la ciutat de València, encara que un dels agents va caure en terra i va patir diferents lesions lleus per la resistència que va oposar l’acusat.

Últimes notícies

Vent fort i descens de temperatures este dijous en la Comunitat Valenciana, amb pluges aïllades a l’interior

Dijous amb intervals nuvolosos, vent de l'oest amb ratxes molt fortes i descens tèrmic en la Comunitat Valenciana. Possibles pluges febles a l'interior i cota de neu entre 1.400 i 1.600 m.

El vent obliga a retards i desviaments de vols en l’Aeroport de València

Ratxes de fins a 105 km/h en el recinte van obligar anit a demores i desviaments de vols. Fins a les 7.32, els bombers van sumar més de 200 servicis en la Comunitat.

Rojales aconseguix 26,1 °C, entre les màximes del dia a Espanya

Rojales registra 26,1 °C i situa a la Comunitat entre les zones més càlides de la jornada, amb Águilas al capdavant del país i Orihuela fregant 27 °C.

En llibertat amb mesures cautelars la dona detinguda per enverinar a la seua parella a Llíria

El Jutjat d'Instrucció 3 de Llíria ha deixat en llibertat amb mesures a la dona investigada per enverinar a la seua parella. No s'ha apreciat risc de fugida i la causa seguix oberta per temptativa d'homicidi.

Liberum obrirà les compareixences de víctimes en la comissió de la DANA de Les Corts

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 iniciarà les compareixences el 23 i 24 de febrer. Intervindran nou associacions i un afectat, amb torns i temps fixats.

Vivenda constituirà un consell tècnic i recaptarà dades de demandants de VPP després del cas d’Alacant

El Ministeri de Vivenda ha anunciat en el Congrés la creació d'un consell tècnic que demanarà a totes les autonomies dades de demandants de VPP. La mesura arriba després de les suposades irregularitats en 140 vivendes d'Alacant i les dimissions que ha provocat.

Dos dones han resultat ferides per la caiguda d’un arbre a València durant el temporal de vent

Un arbre ha caigut al carrer Sant Vicent, en ple centre, i ha provocat ferides a dos dones de 75 i 57 anys, traslladades a l'Hospital General. Bombers i una unitat SVB han intervingut; el vent també ha despenjat una lona a Mestalla.

Dos dones ferides per la caiguda d’un arbre en el centre de València

El vent ha derrocat un arbre al carrer Sant Vicent i ha ferit a dos dones, traslladades a l'Hospital General de València. Els bombers han intervingut.