11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

L’investigador mèdic espanyol encontrat sense vida a Nova York podria haver mort per una sobredosi

 

Diumenge passat, 26 de novembre, la policia de Nova York va trobar el cos sense vida de Miguel Crespo, un toledà de 40 anys, en un bany del vuitè pis del Centre Mèdic Weill Cornell. Concretament, va ser trobat al voltant de les tres de la vesprada en la East 68th Street i York avenue, segons relata ‘NY Daily News’.

L’home treballava com a investigador mèdic i residia als Estats Units. El centre hospitalari on treballava el difunt ha realitzat un comunicat on ha volgut expressar les seues condolences: «Weill Cornell Medicine s’entristeix per la mort del nostre col·lega Miguel Crespo. Estenem les nostres més sinceres condolences a la seua família i amics».

Últimes notícies

Luís Castro reivindica el nivell del Llevant i veu marge per a ser més forts

Luís Castro va assegurar que el Llevant ha elevat el seu nivell des de la seua arribada, encara que va remarcar que encara poden ser més fortes. Abans de visitar a l'Athletic, va demanar anar a guanyar.

Corberán reafirma el pla: focus al València i un Mestalla incòmode per al Reial Madrid

El tècnic del València va subratllar que l'equip ha de mirar-se a si mateix i que Mestalla continue sent un camp incòmode per al Reial Madrid. Va restar importància a les baixes del rival, va parlar dels matisos del Madrid de Arbeloa i va demanar llegir els moments del partit.

Corberán posa el focus al València i busca que Mestalla siga incòmode per al Reial Madrid

Corberán va insistir a centrar-se en el València i a mantindre Mestalla com un camp incòmode per al Reial Madrid. Va rebutjar parlar de dubtes en el rival i va apel·lar a la responsabilitat.

Athletic i Llevant se citen en San Mamés amb la permanència en joc

San Mamés acull un encreuament clau entre un Athletic en caiguda en LaLiga i un Llevant en ascens, amb baixes sensibles i onces per perfilar. El xoc arriba després de l'alleujament coper dels bilbaïns i la millora visitant amb Luís Castro.

Espanya empata 1-1 amb Alemanya i s’emporta la prima en els penals (4-2) en la FIH Pro League

Espanya va igualar davant Alemanya a València amb un penal córner de Laura Bosh i es va imposar 4-2 en els 'shoot-out' gràcies a dos parades de Clara Pérez.

Avís taronja des de les 18.00 en el litoral d’Alacant per ones de quatre metres

Aemet ha establit l'avís taronja en la costa d'Alacant este dissabte a la vesprada per onatge de 3-4 metres i vent del sud-oest. El diumenge hi haurà avisos grocs en la costa alacantina de matinada i per vent a l'interior de Castelló, Alacant i sud de València.

Una caminada de 5 km a València reclama retardar l’accés a mòbils als menors de 16

Una marxa de cinc quilòmetres a València demana un pacte social per a retardar el lliurament del primer mòbil fins als 16 anys i alertar sobre els riscos de l'abús.

Ratxes de 56 km/h a Chelva han obligat a set servicis de bombers a València

Ratxes de fins a 56 km/h a Chelva han motivat set actuacions dels bombers a la província de València. A Alacant no va haver-hi intervencions en este període.