25.8 C
València
Divendres, 16 maig, 2025

La selecció espanyola masculina rebrà a Suïssa a Tenerife el 18 de novembre en la Lliga de Nacions

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’Estadi Heliodoro Rodríguez, a Santa Cruz de Tenerife, serà l’escenari el pròxim 18 de novembre del duel entre la selecció espanyola i Suïssa, corresponent a la Lliga de Nacions masculina, segons va confirmar este divendres la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

- Advertisement -Telegram València Diari

D’esta manera, l’actual campiona d’Europa i de la Lliga de Nacions tornarà al feu del CD Tenerife 28 anys després de mesurar-se a Eslovàquia el 1996, amb victòria per 4-1, en la fase de classificació per al Mundial de França del 1998. Abans, també va jugar un amistós davant de Polònia (1-1) el 1994 com a preparació per a la Copa del Món d’Estats Units.

A més, el passat 31 de maig, la selecció femenina, actual campiona del món, va jugar en l’illa davant de Dinamarca, a la qual va remuntar per a guanyar per 3-2 i segellar la seua classificació per a l’Eurocopa de Suïssa de l’any que ve.

El partit contra Suïssa serà l’últim que dispute el combinat que entrena Luis de la Font en la fase de grups de la Lliga de Nacions 2024-2025, on el combinat nacional també es mesurarà a Dinamarca i Sèrbia a la recerca de repetir presència en la ‘Final a Quatre’.

Últimes notícies

Morant critica les rebaixes fiscals a les grans fortunes i reclama corresponsabilitat financera en la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant assenyala que reduir impostos a les grans fortunes en la Comunitat Valenciana compromet la legitimitat per a sol·licitar més recursos al Govern central i aposta per un nou model de finançament i corresponsabilitat.

Morant acusa a Mazón i al PP de manipular la gestió de la Dana a València i alerta sobre la seua negligència

La ministra Diana Morant assenyala al president Carlos Mazón i al PP per manipular informació sobre la Dana a València, comparant la situació amb el 11M i destacant la negligència que va costar vides.

Diana Morant acusa PP i Carlos Mazón de negligència en gestió de la DANA a la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant denuncia la gestió negligent de Carlos Mazón i el PP després de la DANA a València, comparant-la amb el 11M i assegurant que la veritat eixirà a la llum.

Condemnen a sis anys i mig al exalcalde de Santa Pola per afavorir a una clínica que va emprar la seua germana sense treballar

El exalcalde de Santa Pola, Miguel Zaragoza, ha sigut condemnat a sis anys i mig de presó per facilitar beneficis il·legals a una clínica que va emprar la seua germana sense que ella treballara.

Morant acusa el PP i a Mazón de manipular informació sobre la dana en la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant acusa el president Mazón i al PP de manipular informació i ser responsables de negligències durant la dana en la Comunitat Valenciana, comparant la situació amb el 11M i ressaltant la labor del Govern per a la recuperació.

Elder, Gaffigan, Perianes i Spotti lideren la Orquestra de la Comunitat Valenciana en una agenda 2025 vibrant i amb primera eixida internacional en 11...

La Orquestra de la Comunitat Valenciana anuncia una agenda 2025 amb directors de renom com Elder, Gaffigan, Perianes i Spotti, destacant la seua primera actuació internacional en 11 anys i el seu retorn a importants auditoris d'Espanya.

Diana Morant acusa el PP i a Carlos Mazón de negligència després de la DANA a la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant denuncia negligència i manipulació d'àudios per part del PP i Carlos Mazón després de la DANA a la Comunitat Valenciana, comparant-lo amb el 11M.

El Consell completa la renovació del transport interurbà en la Comunitat Valenciana amb una inversió de 365 milions

La Generalitat Valenciana ha finalitzat la renovació integral del transport interurbà amb una inversió de 365 milions, duplicant el servici de Metrobús CV-103 en el corredor nord-oest per a millorar la connectivitat i mobilitat urbana.