23.7 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

L’Enforne EÓ busca el seu primer triomf a casa davant el Recol·lectes Valladolid

L’Enforne EÓ Alacant afronta una cita clau per a estrenar el seu caseller a casa davant el Recol·lectes Atlètic Valladolid, este dissabte a les 17.30 en el Pitiu Rochel. El conjunt alacantí, acabat d’ascendir, encara no ha puntuat com a local i busca un impuls que li permeta canviar la dinàmica davant un rival amb pedigrí en la Asobal.

L’equip dirigit per Fernando Latorre acumula només dos punts en la classificació, els dos a domicili. Fer-se fort en la seua pista s’antulla essencial per a no veure’s abocat a barallar per la permanència fins al final. La lectura interna és clara: sense convertir el Pitiu Rochel en un camp complicat per als visitants, el marge de maniobra serà escàs.

En el pla físic la plantilla arriba sense baixes, un factor que augmenta les alternatives en rotacions i ajustos durant el partit. El cos tècnic confia que el treball setmanal es traduïsca per fi en continuïtat competitiva. Per a un debutant, el salt de ritme i exigència de la Asobal sol passar factura en les primeres jornades, més encara enfront de rivals ja assentats.

Fer-se fort a casa

El Recol·lectes Atlètic Valladolid, rival històric, suma cinc punts després de dos victòries, un empat i dos derrotes. La seua proposta es caracteritza per córrer i buscar marcadors alts, recolzada en una defensa ben definida i una porteria fiable. Latorre situa al conjunt val·lisoletà entre els cridats a barallar per estar en la zona noble a final de curs, la qual cosa eleva el valor d’un possible triomf local.

Les claus per a l’Enforne EÓ passen per reduir pèrdues que alimenten el contraatac visitant, mantindre el pols defensiu per a frenar el ritme del Recol·lectes i aprofitar l’empenyiment del públic per a sostindre els parcials. Tallar la mala ratxa donaria tranquil·litat al vestuari, reforçaria la confiança i pot marcar un punt d’inflexió en la temporada.

Com a teló de fons, Alacant acollirà en 2026 la fase final de la Copa del Rei, un al·licient que reforça el projecte i afig motivació a mitjà termini. Malgrat que encara quede lluny, competir amb estabilitat en l’elit és el pas previ per a arribar amb creixement i ambició a eixa cita.

Últimes notícies

Llevant i Raig, dol igualat en el Ciutat per la primera victòria a casa

Llevant i Raig arriben empatats a 8 punts al Ciutat de València. Els granotas busquen el seu primer triomf com a locals i el Raig prolongar el seu impuls.

Morant exigix la dimissió del conseller de Sanitat pel caos de les mamografies

Morant reclama la dimissió del conseller Marciano Gómez pel caos en el programa de mamografies i per les retallades en Sanitat. Denúncia que en 2024 van quedar sense cita 90.000 dones i que Xàtiva-Ontinyent va ser l'àrea més afectada.

Sanitat suma 11.423 mamografies fins a octubre i reforça el cribratge del càncer de mama

Sanitat ha realitzat 11.423 mamografies més fins a octubre dins del programa de cribratge del càncer de mama. El pla es modernitza amb equips, doble lectura i IA.

El València visita al Lleida amb la confiança tocada i l’avís del seu triomf davant el Barça

El València Basket visita al Hiopos Lleida després de dos derrotes europees seguides i amb la lliçó de l'inesperat triomf ilerdenc en la pista del Barça molt present.

Corberán demana un pas avant al València abans de visitar a l’Alabés

El tècnic del València reclama compromís col·lectiu després de dos resultats decebedors i subratlla la necessitat de competir i saber patir en Mendizorroza.

Sarabia busca prolongar la ratxa a casa de l’Elx davant un Athletic rearmat

Eder Sarabia vol sostindre el bon moment de l'Elx en el Martínez Valero en un dol especial per a ell davant l'Athletic. El conjunt bilbaí arriba després de tallar la seua mala ratxa i recuperar efectius.

Morant proposa blindar servicis públics en zones despoblades i recuperar el Fons contra el Despoblament

Morant planteja una llei per a garantir servicis essencials en municipis en risc de despoblació i recuperar el Fons contra el Despoblament, amb més governança.

El Consell xifra en 67,46 milions l’estalvi per deduccions de salut i esport en la renda de 2024

Les deduccions autonòmiques per gastos de salut i pràctica esportiva han suposat 67,46 milions d'estalvi en la renda de 2024, un 50% més que l'any anterior. El Consell defén la seua política fiscal per a rendes mitjanes i avança noves deduccions vinculades a la música.