L’estabilitat té continuïtat

Hem deixat enrere un cap de setmana immillorable per disfrutar tant de la mar com de la muntanya. Ha sigut assolellat i amb temperatures idònies: ni massa altes ni massa baixes.

I la setmana comença amb amb pocs canvis. Només destacar la possibilitat que esta vesprada es formen tronades a les muntanyes de nord. Seran més probables a Aragó que a la Comunitat Valenciana però no podem descartar que toquen de refilada les zones més interiors de Castelló o del nord de València. Les temperatures tornaran a quedar més altes al centre i en punts de l’interior que a la costa.

Demà dimarts desapareix la possibilitat de tronades. Només vorem núvols de matí a la costa i de vesprada a les muntanyes però ni uns ni els altres tindran cap conseqüència. Les temperatures encara podran pujar un parell de graus, apropant-se als 30 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

No estem acostumats a tindre tants dies seguits d’estabilitat esta primavera però tot indica que ara es moment de disfrutar del sol i de temperatures propies de l’època perquè tant dimecres, dijous com divendres es mantindran les condicions dels primers dies de la setmana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.