Moltes localitats valencianes suspenen la Nit de Sant Joan per la crisi del coronavirus

Nit de Sant Joan en Cullera (València) l'any 2019

Moltes localitats valencianes ja han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan | Ajuntament de Cullera

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu i de la Nit de Sant Joan, són moltes les localitats valencianes que han decidit suspendre esta tradicional celebració en les platges valencianes per a evitar un repunt dels contagis de coronavirus.

 

La por a que es produïsquen aglomeracions de gent en les platges ha dut a molts ajuntaments a anunciar la prohibició d’acudir a les platges la nit del 23 al 24 de juny. Pràcticament tots els que han fet pública esta decisió també han anunciat que s’establiran forts dispositius policials per a que ningú incomplisca les prohibicions.

 

Estes són les localitats valencianes que han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan:

  • Alacant
  • Alboraia, en l’Horta Nord (València)
  • Bellreguard, en la Safor (València)
  • Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló)
  • Benissa, en la Marina Alta (Alacant)
  • Canet, en el Camp de Morvedre (València)
  • Daimús, en la Safor (València)
  • Dénia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Calp, en la Marina Alta (Alacant)
  • Cullera, en la Ribera (València)
  • Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)
  • Gandia, en la Safor (València)
  • Guardamar de la Safor, en la Safor (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Orpesa, en la Plana Alta (Castelló)
  • Piles, en la Safor (València)
  • la Pobla de Farnals, en l’Horta Nord (València)
  • Puçol, en l’Horta Nord (València)
  • el Puig, en l’Horta Nord (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Miramar, en la Safor (València)
  • Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)
  • Sueca, en la Ribera (València)
  • Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València)
  • Teulada-Moraira, en la Marina Alta (Alacant)
  • Torreblanca, en la Plana Alta (Castelló)
  • València
  • Xàbia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Xeraco, en la Safor (València)
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.