Benicàssim, Orpesa i Torreblanca suspenen la Nit de Sant Joan

Celebració de la Nit de Sant Joan en la platja

La Nit de Sant Joan s’ha suspés ja en moltes localitats valencianes | Castelló Turisme

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu, són moltes les localitats valencianes que han suspés festes d’estiu. En este sentit, la Nit de Sant Joan —celebrada la matinada del 23 al 24 de juny— no podia ser menys i molts municipis ja han suspés esta tradicional celebració en les platges per a evitar més contagis de coronavirus en plena desescalada.

 

Les últimes en fer este anunci han sigut tres localitats de la comarca de la Plana Alta (Castelló): Benicàssim, Orpesa i Torreblanca. En este sentit, la primera ha anunciat la prohibició de celebrar cap activitat en les platges durant la nit del 23 al 24 de juny, ja que la celebració de la Nit de Sant Joan no permetria mantindre les mesures de seguretat dictades per les autoritats sanitàries.

 

Per la seua banda, des de l’Ajuntament d’Orpesa ha informat que un dispositiu especial de vigilància policial evitarà la possible entrada de persones i llenya a l’arena de les seues platges i que, a demés, se sancionarà a qui no complisca les prohibicions. Per a assegurar-ho, les platges estaran precintades amb un cordó policial des de la vesprada.

 

En el cas de Torreblanca, l’Ajuntament encara no ha fet pública oficialment esta decisió, però ha avançat a ‘Mediterráneo’ que prohibiran concentracions en les platges, tot i que permetran banyar-se els peus. Per a evitar eixes aglomeracions, establiran controls de la Policia i Protecció Civil.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.