Benicàssim, Orpesa i Torreblanca suspenen la Nit de Sant Joan

Celebració de la Nit de Sant Joan en la platja

La Nit de Sant Joan s’ha suspés ja en moltes localitats valencianes | Castelló Turisme

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu, són moltes les localitats valencianes que han suspés festes d’estiu. En este sentit, la Nit de Sant Joan —celebrada la matinada del 23 al 24 de juny— no podia ser menys i molts municipis ja han suspés esta tradicional celebració en les platges per a evitar més contagis de coronavirus en plena desescalada.

 

Les últimes en fer este anunci han sigut tres localitats de la comarca de la Plana Alta (Castelló): Benicàssim, Orpesa i Torreblanca. En este sentit, la primera ha anunciat la prohibició de celebrar cap activitat en les platges durant la nit del 23 al 24 de juny, ja que la celebració de la Nit de Sant Joan no permetria mantindre les mesures de seguretat dictades per les autoritats sanitàries.

 

Per la seua banda, des de l’Ajuntament d’Orpesa ha informat que un dispositiu especial de vigilància policial evitarà la possible entrada de persones i llenya a l’arena de les seues platges i que, a demés, se sancionarà a qui no complisca les prohibicions. Per a assegurar-ho, les platges estaran precintades amb un cordó policial des de la vesprada.

 

En el cas de Torreblanca, l’Ajuntament encara no ha fet pública oficialment esta decisió, però ha avançat a ‘Mediterráneo’ que prohibiran concentracions en les platges, tot i que permetran banyar-se els peus. Per a evitar eixes aglomeracions, establiran controls de la Policia i Protecció Civil.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.