11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Benicàssim, Orpesa i Torreblanca suspenen la Nit de Sant Joan

Celebració de la Nit de Sant Joan en la platja

La Nit de Sant Joan s’ha suspés ja en moltes localitats valencianes | Castelló Turisme

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu, són moltes les localitats valencianes que han suspés festes d’estiu. En este sentit, la Nit de Sant Joan —celebrada la matinada del 23 al 24 de juny— no podia ser menys i molts municipis ja han suspés esta tradicional celebració en les platges per a evitar més contagis de coronavirus en plena desescalada.

 

Les últimes en fer este anunci han sigut tres localitats de la comarca de la Plana Alta (Castelló): Benicàssim, Orpesa i Torreblanca. En este sentit, la primera ha anunciat la prohibició de celebrar cap activitat en les platges durant la nit del 23 al 24 de juny, ja que la celebració de la Nit de Sant Joan no permetria mantindre les mesures de seguretat dictades per les autoritats sanitàries.

 

Per la seua banda, des de l’Ajuntament d’Orpesa ha informat que un dispositiu especial de vigilància policial evitarà la possible entrada de persones i llenya a l’arena de les seues platges i que, a demés, se sancionarà a qui no complisca les prohibicions. Per a assegurar-ho, les platges estaran precintades amb un cordó policial des de la vesprada.

 

En el cas de Torreblanca, l’Ajuntament encara no ha fet pública oficialment esta decisió, però ha avançat a ‘Mediterráneo’ que prohibiran concentracions en les platges, tot i que permetran banyar-se els peus. Per a evitar eixes aglomeracions, establiran controls de la Policia i Protecció Civil.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.