Benicàssim, Orpesa i Torreblanca suspenen la Nit de Sant Joan

Celebració de la Nit de Sant Joan en la platja

La Nit de Sant Joan s’ha suspés ja en moltes localitats valencianes | Castelló Turisme

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu, són moltes les localitats valencianes que han suspés festes d’estiu. En este sentit, la Nit de Sant Joan —celebrada la matinada del 23 al 24 de juny— no podia ser menys i molts municipis ja han suspés esta tradicional celebració en les platges per a evitar més contagis de coronavirus en plena desescalada.

 

Les últimes en fer este anunci han sigut tres localitats de la comarca de la Plana Alta (Castelló): Benicàssim, Orpesa i Torreblanca. En este sentit, la primera ha anunciat la prohibició de celebrar cap activitat en les platges durant la nit del 23 al 24 de juny, ja que la celebració de la Nit de Sant Joan no permetria mantindre les mesures de seguretat dictades per les autoritats sanitàries.

 

Per la seua banda, des de l’Ajuntament d’Orpesa ha informat que un dispositiu especial de vigilància policial evitarà la possible entrada de persones i llenya a l’arena de les seues platges i que, a demés, se sancionarà a qui no complisca les prohibicions. Per a assegurar-ho, les platges estaran precintades amb un cordó policial des de la vesprada.

 

En el cas de Torreblanca, l’Ajuntament encara no ha fet pública oficialment esta decisió, però ha avançat a ‘Mediterráneo’ que prohibiran concentracions en les platges, tot i que permetran banyar-se els peus. Per a evitar eixes aglomeracions, establiran controls de la Policia i Protecció Civil.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.