16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Benicàssim, Orpesa i Torreblanca suspenen la Nit de Sant Joan

Celebració de la Nit de Sant Joan en la platja

La Nit de Sant Joan s’ha suspés ja en moltes localitats valencianes | Castelló Turisme

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu, són moltes les localitats valencianes que han suspés festes d’estiu. En este sentit, la Nit de Sant Joan —celebrada la matinada del 23 al 24 de juny— no podia ser menys i molts municipis ja han suspés esta tradicional celebració en les platges per a evitar més contagis de coronavirus en plena desescalada.

 

Les últimes en fer este anunci han sigut tres localitats de la comarca de la Plana Alta (Castelló): Benicàssim, Orpesa i Torreblanca. En este sentit, la primera ha anunciat la prohibició de celebrar cap activitat en les platges durant la nit del 23 al 24 de juny, ja que la celebració de la Nit de Sant Joan no permetria mantindre les mesures de seguretat dictades per les autoritats sanitàries.

 

Per la seua banda, des de l’Ajuntament d’Orpesa ha informat que un dispositiu especial de vigilància policial evitarà la possible entrada de persones i llenya a l’arena de les seues platges i que, a demés, se sancionarà a qui no complisca les prohibicions. Per a assegurar-ho, les platges estaran precintades amb un cordó policial des de la vesprada.

 

En el cas de Torreblanca, l’Ajuntament encara no ha fet pública oficialment esta decisió, però ha avançat a ‘Mediterráneo’ que prohibiran concentracions en les platges, tot i que permetran banyar-se els peus. Per a evitar eixes aglomeracions, establiran controls de la Policia i Protecció Civil.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.

El cap d’escortes de Mazón declara que no era la primera vegada que prescindia del servici

El cap del dispositiu de seguretat de Carlos Mazón ha declarat que el 29-O el llavors president va prescindir de l'escorta i que eixa situació ja s'havia donat. Detalla que l'orde es va comunicar per telèfon, sense registre escrit, i explica la cronologia d'aquella vesprada durant la DANA.

El fort vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i buidat en la Comunitat Valenciana

Remeten les ratxes molt fortes en el nord de Castelló i s'imposa un temps més estable. Augmenten les màximes a l'interior i predominen les brises en la costa.

L’esquerra municipal d’Alacant exigix la dimissió de Barcala per falta d’exemplaritat

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han tornat a exigir la dimissió de Luis Barcala per falta d'exemplaritat arran de la polèmica per una VPO vinculada a la seua esposa. La pressió s'ha intensificat en plena investigació per irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Compromís exigix la dimissió de Barcala pel ‘tripijoc’ de les vivendes públiques

Compromís ha exigit la dimissió immediata de l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, per l'escàndol de les vivendes protegides i ha demanat reforçar els controls. Joan Baldoví ha criticat la informació sobre el lloguer d'una VPO per part de la dona de Barcala i ha recordat que 5.000 famílies esperen una vivenda.

El València ha instal·lat la primera peça de l’anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla

El club ha col·locat la primera peça de l'anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla, una fita que confirma l'avanç en termini cap a 2027. L'estructura, de 4.800 tones sobre 50 pilars d'acer S355, comptarà amb una instal·lació fotovoltaica perimetral amb gestió intel·ligent.

L’atac del València Basket repta a la defensa reforçada del Reial Madrid per un lloc en la final

València Basket i Reial Madrid es mesuraran el dissabte en el Roig Arena en una semifinal marcada pel ritme i el triple local enfront del blindatge blanc. Qui impose el seu pla jugarà la final.

L’alcalde d’Alacant denuncia una cacera i defén la legalitat del lloguer d’una VPO

Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' després d'una informació sobre la VPO de la seua esposa i ha defés que el seu lloguer va complir la norma, mentres manté mesures pels Naus.